e.s.

Toen bleek dat ik geen rechtsbijstand voor werk en inkomen meer bleek te hebben, sloeg de angst toe maar DAS heeft me super geholpen. Aangezien het een situatie was waar ik niet eerder in heb... Toen bleek dat ik geen rechtsbijstand voor werk en inkomen meer bleek te hebben, sloeg de angst toe maar DAS heeft me super geholpen. Aangezien het een situatie was waar ik niet eerder in heb gezeten, had ik een hoop vragen welke door Maartje uitgebreid zijn beantwoord. Niks dan lof, ondanks een vervelende situatie ben ik toch blij met de uitkomst.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, ik word blij van je enthousiaste beoordeling.
Fijn dat je alsnog zo super bent geholpen door ons.
Hartelijk dank voor dit compliment, ik geef het door aan mijn...
Goedemiddag, ik word blij van je enthousiaste beoordeling.
Fijn dat je alsnog zo super bent geholpen door ons.
Hartelijk dank voor dit compliment, ik geef het door aan mijn collega.
Sacha

a.v.

Goed geholpen

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, wat fijn om te lezen dat je goed geholpen bent. Dankjewel voor het delen van je review.

d.v.h.

Er komt een klacht naar de geschillencommissie.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, wat jammer dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Via de website kun je een klacht indienen. Dit kan via... Goedemorgen, wat jammer dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Via de website kun je een klacht indienen. Dit kan via https://www.das.nl/over-ons/kwaliteit-bij-das/klachtenregeling/klachtenregeling-das-legal-services.

g.v.g.

Ik ben goed en professioneel geholpen.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, dankjewel voor de mooie complimenten!
Fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening en ons daarvoor beoordeeld hebt met 5 sterren.
Vriendelijke...
Goedemorgen, dankjewel voor de mooie complimenten!
Vriendelijke groet,

b.n.

Advies to the point. Goed geluisterd

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, wat fijn dat je zo tevreden bent over de service en de hulp! We waarderen het zeer dat je deze mooie review met ons hebt willen delen. Hartelijk dank hiervoor.
Het Webcareteam van DAS.

p.s.

Super goed, onlangs dat ik geen hulp kon krijgen, heeft mevrouw aan de lijn mij heel goed geholpen, en tips gegeven wat ik wel kon doen. En dat heeft mij uiteindelijk geholpen :)

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, Wat een supermooie review! 😃 Heel fijn dat je toch telefonisch nog een goed advies en wat tips hebt gekregen waar jij zelf mee verder kon.
Dankjewel voor het delen van jouw...
Dankjewel voor het delen van jouw positieve ervaring en de aanbeveling.

m.r.

👍🏽

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, wat een 👍🏽beoordeling heb je ons gegeven! Super dat je zo tevreden bent en ons ook aanbeveelt.
Dankjewel hiervoor en we staan een eventuele volgende keer ook weer graag voor je klaar.

e.r.

Vlot, professioneel en duidelijk.
Goed en snel geholpen.
Top! 👍🏻💪🏻

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, wat een mooie cijfers geef je ons. Super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Dit waarderen wij enorm. Bedankt voor het delen van je review.

r.d.

Snelheid en duidelijkheid

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Dank je wel voor de mooie 10 die je ons het gegeven en voor het delen van je beoordeling.
Irene...

z.t.

Slecht

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, bedankt voor je review. Ik vind het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze diensten.
Damita