Flexas

Hypnovum

We hebben goed contact met Bas gehad en heel snel een geschikte praktijk ruimte gevonden!

RSV Breda PO e.o. 30-03

Goede ervaring. Betrokken en reageert snel.

Sander van Woesik / TCS Worldwide

Prima, aandacht voor (on)mogelijkheden van klant om een passende oplossing aan te bieden. Draagt pro-actief oplossing aan en denkt mee om met verhuurder tot een acceptabele keuzemogelijkheid te... Prima, aandacht voor (on)mogelijkheden van klant om een passende oplossing aan te bieden. Draagt pro-actief oplossing aan en denkt mee om met verhuurder tot een acceptabele keuzemogelijkheid te bereiken.

St. Green Cross Nederland - www.gcnl.nl

Erg goed.

Expatrix BV

Al meerdere kantoren via Flexas gehuurd, heel erg tevreden over zowel de werkwijze en aanbod als het resultaat. Iedere keer als iemand me vraagt "Waar moet ik naar kantoor zoeken?", zeg ik... Al meerdere kantoren via Flexas gehuurd, heel erg tevreden over zowel de werkwijze en aanbod als het resultaat. Iedere keer als iemand me vraagt "Waar moet ik naar kantoor zoeken?", zeg ik "Flexas!". Dikke aanbeveling.

Jamie van Gogh gezondheidscoaching

Erg positief. Duidelijke en transparante informatie. Snel in het regelen van afspraken en goed bereikbaar.