Restaurant Buriram te Hoorn

Voor ons restaurant een nieuwe espresso machine gekocht bij Fleur de Café. Het eerste wat opviel was dat de website erg netjes is en zeer informatief. Veel informatie over zowel apparatuur en... Voor ons restaurant een nieuwe espresso machine gekocht bij Fleur de Café. Het eerste wat opviel was dat de website erg netjes is en zeer informatief. Veel informatie over zowel apparatuur en toebehoren als over koffie en thee.
Het bestelproces via de website verliep vlekkeloos. De machine werd keurig op tijd geleverd volgens afspraak. De machine is geïnstalleerd en vakkundig afgesteld.
Vervolgens kregen we een zeer nuttige instructie over het gebruik en het onderhoud van het apparaat.
Na nog wat tips and trics was de levering afgerond en de installatie geslaagd.
Wij zijn zeer tevreden met zowel de machine als met de wijze waarop deze bij ons is afgeleverd en geinstalleerd.

Dick Buitendijk

Heerlijke en betaalbare koffiebonen snel en op tijd geleverd. Mooi verpakking ook.

Wim den Hertog

Nette levering van het bestelde.

Bertha Holstege

Heerlijke pure thee

Bert van Son

Snelle levering en lekkere koffie

Edith Goossens

Heerlijke koffie, mis alleen op jullie facturen KVK bank en btw nummer, das een vraag van onze accountant

Wanda

Prima, snelle levering

Eurlings

Uitstekend, goed product, snelle en correcte levering

Anton Haagsman

Snelle en fijne service. Fantastische koffie voor een eerlijke prijs.

G Hennepe

Bijna goed, maar wel een opmerking over de verzending. Ik had een wieltje voor de melkopschuimer besteld.... die had zeker in een envelop verstuurd kunnen worden. De verzendkosten waren hoger dan de... Bijna goed, maar wel een opmerking over de verzending. Ik had een wieltje voor de melkopschuimer besteld.... die had zeker in een envelop verstuurd kunnen worden. De verzendkosten waren hoger dan de prijs van het wieltje. Het is dat ik zo graag cappuccino drink...daarom het wel bestelde.