Annewien Langbroek

Veel keuze en snelle levering, helaas geen kortingscode voor regelmatige koper.

Franny van Namen

Goede thee en prima service alleen verzending via packs ging nu voor de 2e keer mis en werd voor de deur neergezet in de stromende regen!

S. Faber

Goede kwaliteit thee, prompte levering.
Goede kwaliteit thee, prompte levering.
Ik heb echter wel een groot bezwaar: de theezakjes zijn in een plastic netje, verpakt in een zakje van gemengd plastic en papier. Daarom zal ik deze zakjes niet nog een keer bestellen, helaas.
Ook wat betreft het pakket waarin de zending werd verpakt: keurig verpakt , maar het opvulmateriaal was wederom van plastic, terwijl er toch echt milieuvriendelijke alternatieven zijn.
De losse thee is prima.

Reactie Fleur de Cafe:

Beste,
Beste,
Zowel het theezakje als de envelop van uw bestelde theezakjes zijn gemaakt van composteerbaar materiaal. De bestellingen worden verzonden in kartonnen dozen die zoveel mogelijk ingekort worden waardoor er minder opvul plastic nodig is. Tevens hergebruiken wij zoveel mogelijk kartonnen dozen.
Graag verwijs ik u naar onze blog over het hergebruik van koffievliezen, jute koffie zakken en dozen.
Verder proberen wij ons steentje bij te dragen aan een duurzaam milieu met onder andere zonnepanelen om energie neutraal te worden.
Wat fijn om te horen dat de kwaliteit van de thee goed is en de losse thee bevalt.

Klein Noord Brandsgoed

Snel en goede kwaliteit

Huseyin Bagci

Heerlijke producten en service alleen de bezorgpakket service packscenter vindt ik waardeloos

Yvonne Santen-Fokkema

Uitstekende kwaliteit thee en zeer snelle levering.

Ellen Wiggers

Top. Snel geleverd.

Lydia De Rooij

De levering is prima verlopen, alles zit netjes verpakt. Jammer is wel dat de opening van de kleinere zakjes 100 grams, aan de kleine kant is geworden door de handige nieuwe kliksluiting.

Heinz van Megen

Makkelijk bestellen, snelle verzending, goed verpakt maar bovenal mooi en smaakvol product.