1977 beoordelingen

1977 Reviews

Machiel Polak

Fleur d.c. is een klantgerichte organisatie met plezierige collega's.
Afspraak is afspraak. Zij zijn bevlogen in alles wat met koffie en thee te maken heeft. Heel goed!

Akkie Jonkman

Zeer positief, leverancier van voor ons de lekkerste koffie..... breed aanbod, snelle levering

Joost

Nette prijzen en goede bonen. Prima communicatie.

Pia

Goede kwaliteit, snel geleverd

Maartje Beijsens

Prachtige kwalitatieve producten en professioneel bedrijf

Annelies Haan

Op zich een fijn bedrijf, alleen de communicatie moet beter.
Op de 7e iets besteld, pas na mail op de 12e bericht bestelling klaar, maar antwoord op de mail is nog steeds afwezig.
Dit is...
Op zich een fijn bedrijf, alleen de communicatie moet beter.
Dit is geen fijne manier van zaken doen, al ben ik maar een particuliere klant.

Reactie Fleur de Cafe:

We vinden het altijd prettig als mensen ons feedback geven. Ik ben het gaan nazoeken voor u, maar op 8 januari is de order klaar gemaakt en is er ook een bericht verzonden per email dat het klaar... We vinden het altijd prettig als mensen ons feedback geven. Ik ben het gaan nazoeken voor u, maar op 8 januari is de order klaar gemaakt en is er ook een bericht verzonden per email dat het klaar stond. Ik ben bang dat dit bij u in de spambox is terecht gekomen. Het pakket is inmiddels opgehaald, dus we hopen dat u blij bent met de producten!
Met vriendelijke groeten,
team Fleur de Cafe

Casper Michorius

Werkt simpel en lekker snel.

Frederik ijff

Snelle service, goede verpakking koffiebonen, geen verzendkosten bij redelijke afname