Rebekka Hendriksen

Uitstekend fijne service betrouwbaar

yannick-prego-koffie.nl - 13658

Met Marc & met Fleur de Cafe heb ik goed contact.
Met Marc & met Fleur de Cafe heb ik goed contact.
Wij zijn erg te vrede over de kwaliteit van de koffie, maar vooral te vrede over de betrouwbaarheid en het advies wat wij hebben mogen ontvangen.

J Ram

Gemaksvriendelijk en snel.

Martinus

Uitstekend! Heerlijke koffiebonen, Bio/Eco-logisch en fantastische service!

Martin Hobé

Erg positief en klantgericht.

Thea Tilemans

Perfect bedrijf

Marjan Arnout

Bedrijf kende ik al, vaker besteld

Jiska Meeuwissen/Unlimited Footwear Group

Is goed

Hans Lintenbrink

Ruim assortiment

Crumbs and coffee

Drama gaan slecht om met nieuwe klanten

Reactie Fleur de Cafe:

Beste,
Wij vinden het erg vervelend dat u ontevreden bent. Fleur de Café is op 7-2-2022 bij u geweest voor een plaatsing van de koffiemachine met toebehoren zoals de koffiemalers.
Als er een...
Beste,
Als er een koffiemaler afgesteld wordt, dan wordt dit gedaan voor 1 soort koffie. Elke koffie heeft namelijk een andere maalgraad en doorloop tijd nodig. Je kan dus geen andere koffie in de maler doen zonder dat je de instellingen juist aanpast. Deze uitleg is ook aan u gegeven, op dit moment was u tevreden met de producten en de uitleg.
Op 18-7-2022 is er een monteur van ons langs geweest en hij kwam tot de conclusie dat er, op een niet juiste wijze, aan de instellingen van de koffiemaler is gezeten. De dubbele maler stond op 23 gram, onze monteur heeft 10 metingen gedaan met een doorlooptijd van tussen de 22 en 25 seconden.
Wij vinden het vervelend dat u akkoord bent gegaan met de producten en uitleg maar dat u nu niet de factuur wil betalen hiervoor.