Merel Harten

Snelle uitvoering en bezorging

Sofie

Super service en overheerlijke thee om van te genieten!

André Soeteman

Goede en snelle service. Ruime keus.

Ron Wiegers

Ik ontvang de bestelling altijd reeds de volgende dag. Maar het mooist is dat het altijd super vers gebrand is. Voorheen kocht ik dezelfde Noir Desir in het dorp. Soms was het dan een paar maand... Ik ontvang de bestelling altijd reeds de volgende dag. Maar het mooist is dat het altijd super vers gebrand is. Voorheen kocht ik dezelfde Noir Desir in het dorp. Soms was het dan een paar maand oud. Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen verschil proef met deze boon. Maar het idee het super vers te hebben spreekt mij wel aan.

Frits de vries

Is alsnog goed opgelost

Frits de vries

Was erg tevreden, tot deze week, iets besteld, maar ze stuurden het verkeerde, dat kregen we pas in de gaten toen we het proefden, fleur de café gebeld, kreeg als reactie dat wanneer we het... Was erg tevreden, tot deze week, iets besteld, maar ze stuurden het verkeerde, dat kregen we pas in de gaten toen we het proefden, fleur de café gebeld, kreeg als reactie dat wanneer we het goede artikel wilden hebben dat we dat dan opnieuw moesten bestellen en betalen, omdat we het al hadden open gemaakt, had ik eerst maar moeten lezen wat het was, en was ook nog goedkopere dan wat ik had besteld, of te wel, zij sturen iets verkeerds op en dat kost ons geld, schandalig.

Reactie Fleur de Cafe:

Beste Frits, onze wel gemeende excuses voor wat er is voorgevallen. De manier waarop gecommuniceerd is, past niet bij Fleur de Café. We doen er normaal gesproken alles aan om fouten op te lossen en... Beste Frits, onze wel gemeende excuses voor wat er is voorgevallen. De manier waarop gecommuniceerd is, past niet bij Fleur de Café. We doen er normaal gesproken alles aan om fouten op te lossen en zo de klantvriendelijkheid hoog te houden. We willen het niet goed praten wat er is gebeurd maar door een nieuwe collega en drukte is er op een onjuiste manier gereageerd.
U krijgt uiteraard kosteloos de juiste thee toegestuurd want het is een fout van ons, we zullen er iets extra's bij doen. Ondanks de vervelend en slecht gelopen communicatie hopen wij dat u van de theeën kan genieten. Nogmaals onze excuses en wij wensen u fijne feestdagen en een gezond 2023 toe.

Marion Velddhuis

Prima verzorgd

Ans Steffann

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, dus een review kan ik nog niet geven!

Joyce Stigter

Al jaren tevreden met de rooibosthee naturel van fleurdecafe. Ik geniet er zo van. Het enige nadeel is dat ik nergens anders zo lekker bakkie thee krijg als thuis.

Ik zou ook wel graag...

Ik zou ook wel graag 0,5 kilo (voordeelverpakking) willen kunnen kopen zodat ik 2 smaken per keer kan kopen. Ik drink in mijn eentje thuis thee dus met een kilo doe ik wel een tijdje. De kleinere verpakkingen zijn er ook wel maar die worden dan te duur voor mij.