Flace

Kwaliteit van het vlees

Adviesburo Hamming

Prima kwaliteit, goed gekoeld super snelle levering, kortom een toppertje!!!!!!

Super snel geleverd

Prima service, maar dat verwacht je deze tijd ook niet anders meer. Dus dat is niets bijzonder. Wat wel bijzonder is dat iedereen duidelijk heeft geproefd dat het vlees echt top kwaliteit is. En dat... Prima service, maar dat verwacht je deze tijd ook niet anders meer. Dus dat is niets bijzonder. Wat wel bijzonder is dat iedereen duidelijk heeft geproefd dat het vlees echt top kwaliteit is. En dat voor een goede prijs.

Kris van der Vlies

Voor een bbq feestje heb ik Flace ingeschakeld om mijn tijd aan mijn gasten te kunnen besteden. In de voorbereiding van de bbq goed geadviseerd door Tim en op de bbq zelf heeft Tim keurig de gasten... Voor een bbq feestje heb ik Flace ingeschakeld om mijn tijd aan mijn gasten te kunnen besteden. In de voorbereiding van de bbq goed geadviseerd door Tim en op de bbq zelf heeft Tim keurig de gasten van heerlijk eten voorzien. Beslist een aanrader en voor mij voor herhaling vatbaar!

Enthousiast team, prima vlees, deskundig advies en heerlijke bbq!

Geen!

A. de Beus-Langermans

Snelle levering en reacties via de mail. Heerlijk vlees. Echt top.

Snelle reactie op vragen via de mail en bijzonder vriendelijk.

Nick Sombroek

Onlangs een bbq gehad met vrienden. Voor de tweede keer vlees besteld bij Flace. Super kwaliteit en gemakkelijk te bestellen.

Klantvriendelijkheid en kwaliteit van het vlees.

Op dit moment geen verbeterpunten. Ruim assortiment van hoogwaardige kwaliteit en wordt ook nog eens thuisbezorgd. Voor mij ideaal!

Prima tournedos, goed verpakt

In 1 Woord goed

NVT

Dik voor elkaar; prima afwikkeling van de bestelling!

Er wordt erg flexibel omgegaan met de wens van de klant. Je kunt hier gerust bestellen.

EB Abrahams

Super service en goed vlees. Ook een goede bereikbaarheid van de "klantenservice" :)

Omdat ik nog nooit online vlees had besteld was voor mij de stap best groot. Uiteindelijk maar gebeld omdat ik geen idee had hoe en wat. Duidelijke uitleg gehad en het vlees is zelfs persoonlijk... Omdat ik nog nooit online vlees had besteld was voor mij de stap best groot. Uiteindelijk maar gebeld omdat ik geen idee had hoe en wat. Duidelijke uitleg gehad en het vlees is zelfs persoonlijk gebracht! Echt een top service!

Voor de eerste keer bestellen eigenlijk geen verbeterpunten!

Baars

Prima service, prima vlees !

Alles aan flace.nl klopt

Ga zo door