Flace

Kwaliteit van het vlees

Tonny Heezen

Snelle levering en geweldige kwaliteit

Ronnie hulshof

Bezorging verliep netjes ook in combinatie met de track en tracé. Prijs is wel redelijk aan de hoge kant weet niet of dit voor mij een reden is om nog eens te bestellen of dat het mij tegen gaat... Bezorging verliep netjes ook in combinatie met de track en tracé. Prijs is wel redelijk aan de hoge kant weet niet of dit voor mij een reden is om nog eens te bestellen of dat het mij tegen gaat houden gezien de prijs bij onze slager in het dorp met een aantal producten het zelfde kost of zelfs iets onder de prijs zit. En dan heb ik meteen zicht op de producten.

Goede levering het vlees zelf moet nog op de bbq maar dat gaat zondag gebeuren het zeg er zo al wel prima uit.

Ik snap het verschil tussen prijs / kwaliteit maar voor de kwaliteit ligt de prijs nu redelijk aan de hoge kant ik vergelijking met onze plaatselijke slager met enige verschil dat dit aan huis word... Ik snap het verschil tussen prijs / kwaliteit maar voor de kwaliteit ligt de prijs nu redelijk aan de hoge kant ik vergelijking met onze plaatselijke slager met enige verschil dat dit aan huis word bezorgd.

van Leersum

Je wordt keurig geholpen.

Vlees is lekker mals en smaakvol

Mele

Als eerste bestelling het vleespakket (Buikspek, Procureur, Spareribs) besteld, daarna nog een stuk Buikspek en Brisket op verzoek in het assortiment opgenomen. Zowel de eerste als tweede bestelling... Als eerste bestelling het vleespakket (Buikspek, Procureur, Spareribs) besteld, daarna nog een stuk Buikspek en Brisket op verzoek in het assortiment opgenomen. Zowel de eerste als tweede bestelling werden keurig gekoeld en verpakt geleverd. Zowel rond om de bestelling als rond de levering werd ik goed geïnformeerd. Beide bestellingen zijn in goede orde ontvangen en het was super vlees om mee te werken. Daar het vlees vers aangeleverd wordt heb je zelf ook nog de mogelijkheid het gelijk in te vriezen.

Omdat er aan de webshop nog steeds gewerkt en verbeterd wordt, kon ik bij het aanmaken van mijn bestelling mijn huisnummer niet invullen, telkens kwam er een fout melding. Na contact met Flace kreeg... Omdat er aan de webshop nog steeds gewerkt en verbeterd wordt, kon ik bij het aanmaken van mijn bestelling mijn huisnummer niet invullen, telkens kwam er een fout melding. Na contact met Flace kreeg ik het advies 2 nullen voor mijn huisnummer te plaatsen waarna de bestelling gelijk geplaatst kon worden. Achter de schermen wordt voortdurend hard gewerkt om alles zo optimaal mogelijk te maken.

Judith

De bestelling werd de volgende dag al geleverd!

Ik heb hamburgers besteld en die smaakten heerlijk, helaas worden de hamburgers gekruid met e-nrs en ik probeer die juist te vermijden.

Hans Bennink

Goede duidelijke site, prima service en vooral heerlijk vlees.

Heerlijk vlees! Prima service!

Heerlijk vlees. De Beef Wellington van de ossenhaas was heel erg lekker! Mooi aangeleverd (gourmetschotel).

Er staan diverse spelfouten (d's en t's) in de tekst op de website, bv "Kies het gewenste aantal en gewicht en de prijs verspringd automatisch". En ook "Uw bestelling is in goede order ontvangen".... Er staan diverse spelfouten (d's en t's) in de tekst op de website, bv "Kies het gewenste aantal en gewicht en de prijs verspringd automatisch". En ook "Uw bestelling is in goede order ontvangen". Misschien kan iemand de teksten even nalezen? Ik bied me aan als vrijwilliger.
De bevestigingsmails zijn wat rommelig (niet uitgelijnd), maar oké. De bedragen zijn ex BTW. Dit kan wat verwarrend zijn voor gewone klanten.

Martijn van Dijken

Voor oudjaarsparty picanha (1750 gram) besteld.

Kwaliteit! En goed advies.

Raymond

We hebben vlees besteld voor kerst bij Flace. Het vlees was top en dit werd snel geleverd.

Het eenvoudig bestellen van een kwalitatief goed stuk vlees.

Het zou fijn zijn als het gehele assortiment online zou staan. We hadden een bestelling gedaan voor eend, aangezien hert niet beschikbaar was. Achteraf bleek hert toch beschikbaar te zijn. Dit puur... Het zou fijn zijn als het gehele assortiment online zou staan. We hadden een bestelling gedaan voor eend, aangezien hert niet beschikbaar was. Achteraf bleek hert toch beschikbaar te zijn. Dit puur als tip.