Vandermoere Hans

Zeer fijne firma, waren wat probleempjes bij de bestelling, maar alles was direct opgelost, direct antwoord en eerlijk!!ik bestel de volgende keer terug bij hen!

IndigoDans

Goed en snelle levering

L

Op de video ziet de batterij vervangen er veel eenvoudiger uit dan in werkelijkheid. Maar het is uiteindelijk gelukt en de iPhone ES werkt terug prima.

Sander

Superoverzichtelijke, vomplete site, reële prijzen, snelle levering, goed verpakt en meer dan uitstekende instructieflimpjes op de site. Ik ben fan!

herman vanden brande

Ik heb een heel goede service gehad met FixjeiPhone. Ze hebben me zelf opgebeld om samen met mij naar het probleem te zoeken top zou ik zeggen. Doe zo voort. Retour was ook heel snel geregeld en... Ik heb een heel goede service gehad met FixjeiPhone. Ze hebben me zelf opgebeld om samen met mij naar het probleem te zoeken top zou ik zeggen. Doe zo voort. Retour was ook heel snel geregeld en terug betaald . Super service!!!!!

E kusters

Snelle levering en tot zover bekend is het scherm goed werkende.
Altijd goede ervaringen met fixjeiphone in zowel bestellen als retourneren

Ronald

Goede service en goede kwaliteit van de onderdelen

jo

Snelle levering en perfecte batterij

jo cooymans

Ditmaal, was in vergelijking met vorige levering van een iphone, de levering eerder laat. Niet zoals op de site stond aangegeven: besteld voor....u is op die datum in huis. Maar no offence. Op... Ditmaal, was in vergelijking met vorige levering van een iphone, de levering eerder laat. Niet zoals op de site stond aangegeven: besteld voor....u is op die datum in huis. Maar no offence. Op enkele dagen komt het heus niet aan.

Reactie FixjeiPhone:

Hallo Jo,
Bedankt voor je review. We hebben diverse keren geprobeerd contact met je te zoeken echter helaas zonder resultaat. Wij willen deze negatieve ervaring graag met je oplossen.
Is het...
Hallo Jo,
Is het voor je mogelijk dat je contact met ons opneemt via de helpdesk om dit goed en netjes op te lossen samen?
Graag hoor ik het van je.
Fijne dag!
Danny FixjeiPhone

Yuri Hendrix

Veel bezorgmogelijkheden, snelle bezorging indien haast gevraagd is. Dus bijvoorbeeld volgende avond nog.
Prijs is goed, en onderdelen zijn goed aangekomen en werken naar behoren.
Prijs is goed, en onderdelen zijn goed aangekomen en werken naar behoren.

Aankopen:
-iphone reparatie set 15 in 1
-iphone 11 pro max scherm (hoge kwaliteit, niet A+)
-Twee keer Pentalobe P2