John

Rampzalig ?Accu was ondermaats maar de duurste. Per mail een magnetische schroevendraaier gevraagd maar die moest ik zelf magnetisch maken. AliExpress voor mij.

Maaike

Handig, snel, duidelijk

Alex

Gewoon goed ! zoals het hoort

N. Dekker

Telefoon werd snel geleverd. helaas was het bijgeleverde beschermingsglas van een smaller en langer formaat.

Michel Dekens

Zeer tevreden over de website en instructies video’s.

Klaas Mierop

Eindelijk na drie maanden had ik gisteren ff tijd om mijn schermpje te vervangen. Het is goed te doen, alleen had ik moeite met de pakking te plakken. De linkse zijde wilde niet aan het toestel... Eindelijk na drie maanden had ik gisteren ff tijd om mijn schermpje te vervangen. Het is goed te doen, alleen had ik moeite met de pakking te plakken. De linkse zijde wilde niet aan het toestel plakken bij het lostrekken van de folie dus was ff tobben om de pakking op zijn plaats te krijgen, verder prima gelukt toen het toestel weer aan ging.

Klusjes peter

Heel vlotte service, vlotte chat, tweede dag kreeg ik mijn gsm al in de bus. Super content

Raymond

Goed en snelle en correcte levering!

sedrick vangronsveld

Top service. Snelle levering. Goede beschrijving en instructies. Dat maakt FixjeiPhone mijn go-to website voor reparaties aan mijn Apple producten.

René

Tot op heden prima.