Ronald

Goede service en goede kwaliteit van de onderdelen

jo

Snelle levering en perfecte batterij

jo cooymans

Ditmaal, was in vergelijking met vorige levering van een iphone, de levering eerder laat. Niet zoals op de site stond aangegeven: besteld voor....u is op die datum in huis. Maar no offence. Op... Ditmaal, was in vergelijking met vorige levering van een iphone, de levering eerder laat. Niet zoals op de site stond aangegeven: besteld voor....u is op die datum in huis. Maar no offence. Op enkele dagen komt het heus niet aan.

Reactie FixjeiPhone:

Hallo Jo,
Bedankt voor je review. We hebben diverse keren geprobeerd contact met je te zoeken echter helaas zonder resultaat. Wij willen deze negatieve ervaring graag met je oplossen.
Is het...
Hallo Jo,
Is het voor je mogelijk dat je contact met ons opneemt via de helpdesk om dit goed en netjes op te lossen samen?
Graag hoor ik het van je.
Fijne dag!
Danny FixjeiPhone

Yuri Hendrix

Veel bezorgmogelijkheden, snelle bezorging indien haast gevraagd is. Dus bijvoorbeeld volgende avond nog.
Prijs is goed, en onderdelen zijn goed aangekomen en werken naar behoren.
Prijs is goed, en onderdelen zijn goed aangekomen en werken naar behoren.

Aankopen:
-iphone reparatie set 15 in 1
-iphone 11 pro max scherm (hoge kwaliteit, niet A+)
-Twee keer Pentalobe P2

Pascal

Vlotte levering en degelijk materiaal.

Dominiek Hullaert

Snel geleverd en goede prijs naar kwaliteit.

Rob Slieker

Service is oké alleen jammer dat je wanneer je mat besteld er schroeven op staan die niet in je toestel zitten en alsnog anderen moet bij bestellen op de mat van de iPhone se2020 staan voor het... Service is oké alleen jammer dat je wanneer je mat besteld er schroeven op staan die niet in je toestel zitten en alsnog anderen moet bij bestellen op de mat van de iPhone se2020 staan voor het zilverkleurige plaatje op je beeldscherm kruiskop en dit moeten tri-wing zijn misschien een extra vermelding hierover bijsturen met de mat

Reactie FixjeiPhone:

Hallo,
Is het...
Hallo,
Graag hoor ik het van je.
Fijne dag!
Danny FixjeiPhone

B.P.

Snelle service, heel plezierig

Maho

Heel goede kwaliteit kan wel wat goedkoper??