Mike

Goede service, snelle levering, problemen snel, klantvriendelijk en goed opgelost. Spullen ook goede kwaliteit (als je niet bezuinigd)

Richard

Prima levering, zoals gebruikelijk

Sharon S

Product zoals omschreven. Snelle verzending en levering. Zou hier zeker weer bestellen.

Vandermoere Hans

Zeer fijne firma, waren wat probleempjes bij de bestelling, maar alles was direct opgelost, direct antwoord en eerlijk!!ik bestel de volgende keer terug bij hen!

IndigoDans

Goed en snelle levering

L

Op de video ziet de batterij vervangen er veel eenvoudiger uit dan in werkelijkheid. Maar het is uiteindelijk gelukt en de iPhone ES werkt terug prima.

Sander

Superoverzichtelijke, vomplete site, reƫle prijzen, snelle levering, goed verpakt en meer dan uitstekende instructieflimpjes op de site. Ik ben fan!

herman vanden brande

Ik heb een heel goede service gehad met FixjeiPhone. Ze hebben me zelf opgebeld om samen met mij naar het probleem te zoeken top zou ik zeggen. Doe zo voort. Retour was ook heel snel geregeld en... Ik heb een heel goede service gehad met FixjeiPhone. Ze hebben me zelf opgebeld om samen met mij naar het probleem te zoeken top zou ik zeggen. Doe zo voort. Retour was ook heel snel geregeld en terug betaald . Super service!!!!!

E kusters

Snelle levering en tot zover bekend is het scherm goed werkende.
Altijd goede ervaringen met fixjeiphone in zowel bestellen als retourneren