42066 beoordelingen

42066 Reviews

Hooman Derakhshan

Ik ben tevreden

Reset

Service was goed. 2x iets besteld met als optie 'levering volgende werkdag' (waarvoor ik dus ook extra betaald had), maar 2x werd dit pas later geleverd.

Aerts Victor

Fijne mensen en correct!

Sijmen Kingsbergen

Verschillende onderdelen besteld de laatste maanden. Snelle levering en goede service. (1 onderdeel voldeed niet aan de verwachting en is kosteloos vervangen voor een nieuw, werkend exemplaar)

Kempen

Zeer goed en betrouwbaa

ESPS

Beste lezers.

Beste lezers.

Ik bestel altijd vanuit mijn account ESPS. Vaker bestellingen gedaan bij fix je iPhone en het is algemeen bekend dat ze goede levering service & klantenservice hebben, maar wat ik me dit maal heb meegemaakt is ongekend en anno 2020 nauwelijks nog aanwezig op de consumentenmarkt.

Ik heb een beeldscherm besteld ( na contact met de klantenservice ) en hier korting op gekregen, nog niet zo spannend. Na een tijd is dit scherm stuk gegaan en heb ik wederom een nieuwe, ontvangen etc maar helaas was de connector gebroken. Contact met fji.nl opgenomen, en kreeg het volgende te horen: in principe heb je garantie op het scherm en tekortkomingen op het scherm,MAAR STUUR HEM OP EN WE LATEN HET IN-HOUSE BEKIJKEN ECHTER KUNNEN WE GEEN BELOFTE MAKEN. En jawel hoor, ik open 2 dagen later mijn e-mail om het constateren dat ik KOSTELOOS een nieuwe scherm ter waarde van € 169,- opgestuurd krijg. Deze mannen verdienen een dikke 10 op alle punten, staan klaar voor uitleg,hulp, kwalitatieve onderdelen & en waar mogelijk gaan ze kennelijk nog verder voor DE KLANT! Jullie zijn 1 voor 1 toppers en mijn dank en waardering voor jullie klant loyaliteit is enorm!

Rob Cerrone

Snelle levering, nette prijzen en superduidelijk uitleg!

Stevens

Snelle en correcte levering en via YouTube tube heldere uitleg

VC Duong

Goed product en snel service.