silvia super

Positief

Remko

Eerste geleverde toestel had een batterijcapaciteit van slechts 83%, onder het minimum van 85% zoals in garantievoorwaarden van FixjeIphone staat. Deze voorwaarden zijn bovendien niet makkelijk op... Eerste geleverde toestel had een batterijcapaciteit van slechts 83%, onder het minimum van 85% zoals in garantievoorwaarden van FixjeIphone staat. Deze voorwaarden zijn bovendien niet makkelijk op de website te vinden!

Scherm was bovendien meer beschadigd dan "zo goed als nieuw", of erg vies en niet goed schoon te krijgen. Daarom heb ik het toestel onder garantie geretourneerd. En het keurmerk is wat mij betreft dan ook niet veel waard, als dergelijke toestellen geleverd worden.

Vervolgens geen bericht over bevestiging van ontvangst gekregen, dus zelf maar naar geïnformeerd. Het is tenslotte wel handig om zeker te weten dat een pakketje van enkele honderden euro's goed is aangekomen. De response was een standaard mail met daarin het bericht dat het erg druk was bij de afdeling retouren.

De tweede levering was volgens mij hetzelfde toestel met schoon gemaakt scherm, maar nog steeds meer beschadigd dan ik zou verwachten. De capaciteit van de batterij was nu precies 85%, dus inderdaad net binnen de voorwaarden van "minimaal 85%".

Al met al is mijn ervaring:
* klantvriendelijkheid kortaf, niet meedenken
* zoeken randen op van voorwaarden
* keurmerk stelt weinig voor

Erik

Duidelijke site en keurige levering

Marian Schutte

Erg handig, de handleiding met duidelijke filmpjes

Merel

Goed snelle levering

Jef

Ben voor 100% tevreden, zeer goede en snelle service

Veen

Snelle levering en met het filmpje kun je makkelijk zelf een nieuwe accu in je iPhone zetten

Arthur Heesen

Op de website staat dat de bestelling de volgende dag wordt uitgeleverd. Wanneer je dan de bestelling hebt geplaatst wordt er vermeld dat het weleens wat langer kan duren ivm Corona. Idd 2 dagen... Op de website staat dat de bestelling de volgende dag wordt uitgeleverd. Wanneer je dan de bestelling hebt geplaatst wordt er vermeld dat het weleens wat langer kan duren ivm Corona. Idd 2 dagen langer. Ik vind dat dit voordat je besteld duidelijk moet zijn. Verder was de bestelling OK. Ik vermoed dat ik 1 van de stekkertjes van de telefoon niet goed heb teruggezet, want het beeld scherm werkt niet meer. Ik zal hem nogmaals demonteren en opnieuw proberen.

Knapen Philippe

Ging vanzelf