Fixje

Simone

Top. Telefoon heel snel geleverd. Super ingepakt, als nieuw!

Chris Hesse

Er was een schroevendraaier met een klein productie foutje. Dit had de twee schroeven beschadigd van de gsm. Na contact de volgende dag een hele set schroevendraaiers plus twee nieuwe schroeven... Er was een schroevendraaier met een klein productie foutje. Dit had de twee schroeven beschadigd van de gsm. Na contact de volgende dag een hele set schroevendraaiers plus twee nieuwe schroeven gekregen. Fantastische nazorg.

Harmen

Nou, je bestelt een A-Grade iPhone en wat je ontvangt is geen A-Grade. Dus retour Fixje. Met track & trace versturen, €7,95. De, voor de 2de keer, ontvangen iPhone is wel A-Grade.

De...

De telefoneren met Fixje hierover is prima. Met de chat(bot), ...ik zeg hier niets over.

Verder geen woord van FIxje om de verzendkosten te vergoeden omdat zij niet het product leveren wat jij gekocht hebt. Jammer dit. Het eindoordeel over deze bestelling is onder de maat.

Edwin Van Pul

Heel goed

Tine

Ik kreeg een toestel opgestuurd dat defect was. Om dit te retourneren, moest ik eerst de verzendkosten zelf betalen. Deze kreeg ik relatief snel terugbetaald aan de hand van het verzendbewijs. Maar... Ik kreeg een toestel opgestuurd dat defect was. Om dit te retourneren, moest ik eerst de verzendkosten zelf betalen. Deze kreeg ik relatief snel terugbetaald aan de hand van het verzendbewijs. Maar ondertussen wacht ik wel al 3 weken op de terugbetaling van het toestel zelf.

Reactie Fixje:

Beste Tine,
Beste Tine,
Dank voor je feedback. Door een fout in de verwerking van de retour was het bedrag nog niet overgemaakt. We hebben de terugbetaling nu meteen in werking gezet. Excuses voor het ongemak.
Team Fixje

Dirk Bosch

Helemaal top. Oude MacBook Pro loopt weer als een zonnetje zonder draad.

Isa Drent

Kapot onderdeel gekregen. Geen zin om terug te sturen.