Fitwebwinkel.nl

Fitwebwinkel.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Fitwebwinkel.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company357
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Fitwebwinkel.nl met 8.8/10. Gebaseerd op 357 ervaringen.

Roy
Roy
Beveelt u dit bedrijf aanJa

De goedkoopste in nederland en goede levering.

Steven
Onacceptabel (1/10)
Steven

Nvt

Reactie Fitwebwinkel.nl:

Klant heeft inderdaad een bestelling gedaan. Na melding dat bestelling nog niet geleverd was hebben wij direct contact gezocht met vervoerder. Niet ontvangen is de verkeerde bewoording. Ergens in het traject bij de vervoerder heeft het pakket vertraging opgelopen. Klant wilde hier niet op wachten en heeft order geannuleerd en wij hebben het aankoopbedrag direct teruggestort.

Score voor Fitwebwinkel.nl:0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Pakket nooit ontvangen. slechte, trage klantenservice.

Wilco Muns
Wilco Muns

Uw ervaring

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Snelle levering.

H.P.M. Stijntjes
H.P.M. Stijntjes

Uw ervaring

Bij de online bestelling van Royal Rest hoofdkussens had ik een fout gemaakt in mijn postcode nummer, waardoor DHL het pakket niet kon afleveren. Stomme fout van mijzelf natuurlijk, maar door tussenkomst van de zeer vriendelijke dame van de klantenservice is alles uitstekend in orde gekomen, en werden mijn hoofdkussens toch op tijd afgeleverd.
De kussens zijn uitstekend. Eerder hadden we de standaard maat en nu de kingsize. Heerlijk! Ik kan ze iedereen die lekker wil slapen, van harte aanbevelen.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Een zeer tevreden klant!.

karin speelman
Goed (8/10)
karin speelman

Uw ervaring

Heel snel een mail met daarin prima informatie hoe ik mijn pakketje kon volgen , helaas ging daar even wat mis en duurde het nog twee dagen lager . Maar al met al echt super afhandeling .

Score voor Fitwebwinkel.nl:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prima , nette en snelle afhandeling.

K Jansen
K Jansen

Uw ervaring

Afgelopen week twee artikelen besteld en ben erg te spreken over de webshop. Duidelijke bestelprocedure, heldere informatie en de leveringstijd was precies zoals beschreven. De bestelde producten (miniband loop) zijn van een prima kwaliteit. Kortom: een betrouwbare en goede webwinkel.

Uitermate tevreden.

Uw ervaring

Voordat ik de bestelling plaatste kreeg ik telefonisch deskundig advies waardoor ik snel kon beslissen om de bestelling te plaatsen. Ook de levering was snel. een 10!

Deskundig en snel.

A.G.Rotteveel
A.G.Rotteveel

Uw ervaring

De inlegzool is enorm schokdempemd en geeft verlichting op harde ondergrond.
Een aanrader.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

De naam past bij de produkten.

Hans den Ouden
Hans den Ouden

Uw ervaring

Dit is wat je noemt excellent customer service. Aankoop ter plaatse willen doen in Nieuwegein. Product niet op voorraad. Ik kreeg de tip mee online te bestellen en met een meegekregen actiecode zou ik geen bezorgkosten betalen. Bij de online bestelling werkte de code niet. Telefonisch contact opgenomen met Nieuwegein. Die hebben het íssue binnen enkele minuten opgelost. Levertijd zou 1 dag zijn. Ik werd de dag na de bestelling gedaan te hebben gebeld door Nieuwegein. Mijn bestelling komt een dag later. Prima service. Zowel ter plaatse als aan de telefoon. De klant is bij jullie nog echt koning. Ga zo door. Ik zal bij een volgende 'sportieve' aankoop zeer zeker bij jullie aankloppen. Ik heb jullie bedrijf aangeraden bij mensen uit mijn omgeving. Dank.

Excellente service.

Els Goulmy
Els Goulmy

Uw ervaring

Prettige interactie met het bedrijf, snelle service

Beveelt u dit bedrijf aanJa

De kleine en compacte rugrol voor extra ondersteuning in de auto is een uitstekend product.

Bedrijfsinformatie

Fitwebwinkel.nl by Bodybow Healthcare

Met de introductie van de BodyBow in 1991 werden de eerste stappen gezet in de Fysiotherapie branche. Ruim 24 jaar later is Bodybow Healthcare uitgegroeid tot een totaal-leverancier voor fysiotherapie, fitness en sport met gebruiksproducten, oefenmateriaal, meetinstrumenten en trainingsapparatuur. Gespecialiseerd in ’veilige’ oefenmaterialen en producten voor rug- en nekklachten.
Adres
Zeelandhaven 2