Video Reviews

Niet nog niets ontvangen

Niet

Afleveren

Reactie ThuisfitnessXL:

Zo te zien is uw bestelling retour gestuurd omdat u tijdens meerdere aflevermomenten niet aanwezig was. Voor een nieuwe levering kunt u contact met ons opnemen, anders wordt het retour standaard... Zo te zien is uw bestelling retour gestuurd omdat u tijdens meerdere aflevermomenten niet aanwezig was. Voor een nieuwe levering kunt u contact met ons opnemen, anders wordt het retour standaard terugbetaald.

Helga Daalmans

Goed eerlijk berdijf

goede foto's en maten

iets meer info hoe hard of zacht zo een roller is

Coen Hulleman

2 mails gestuurd met mijn opmerking en klacht. Niets gehoord

Alles

Goedemiddag,
Dat is vreemd. Weet je zeker dat dit naar het goede e-mailadres is gestuurd? Wij reageren doorgaans namelijk binnen 4 kantooruren.

Anneke Schram

Doen wat er geschreven is op de site

snelle levering

niets

lester huber

Slecht levering nog steeds niet binnen 23-12-2021 levering werd ok niet via dhl geleverd zoals vermeld op de site het komt nu via gls dat is de slechtste koerier bedrijf die er is

Nooit meer via gls versturen

Beste klant,
Vervelend dat uw bestelling te laat is bezorgd, helaas kan een zending naar het buitenland wat langer duren dan een levering in Nederland, onze excuses hiervoor.
Ik heb u een...
Beste klant,
Ik heb u een kortingscode toegestuurd via de mail, voor als u in de toekomst nog een bestelling bij ons wilt plaatsen.
Groet, Klantenservice Specishops

Alice Meulensteen

Slechte levertijd en klantenservice

Gratis levering

Levertijd 7 dagen te laat. Begrijpelijk dat het drug is bij postbezorgers maar dan adverteer niet met “vandaag besteld, morgen in huis”. Vervolgens bij mail contact niet echt antwoord aansluitend op... Levertijd 7 dagen te laat. Begrijpelijk dat het drug is bij postbezorgers maar dan adverteer niet met “vandaag besteld, morgen in huis”. Vervolgens bij mail contact niet echt antwoord aansluitend op de vraag. Bij telefonisch contact beloofd dat er een onderzoek gestart zou worden en ik dit terug zou horen, maar niets meer van gehoord. Track en trace code ook niet gecommuniceerd zoals beloofd.

Jet Bakker

Supersnel geleverd.

Snel

jos

Een goede leverancier met heldere website

duidelijke informatie en snelle verzending

Jenne

Weet ik niet

Freek Moes

Redelijke prijs en geen bezorgkosten

Geen bezorgkosten

Nvt