8.5/10
8.3/10
8.3/10

I.A.W. van Kerkwijk

Bij het product Dynabands staat dat het door de brievenbus kan, maar zat dus in een doosje dat niet door de brievenbus kan, en als ik kijk naar de inhoud, had het makkelijk in een kleinere...

Snelle bezorging en niet duur.

Verpakkingsmateriaal beter afstemmen met formaat product, indien mogelijk.

Reactie FitshopXL:

Dag Sol,

Bedankt voor jouw review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelheid en de prijs.

Ik begrijp de verwarring over het versturen als pakketpost in plaats van briefpost. Dit is gedaan om vertraging tijdens deze drukke periode te voorkomen. De brievenbuspakjes van PostNL doen er op dit moment namelijk langer over om bij de geadresseerde terecht te komen. Jouw bestelling is daarom kosteloos als pakket verzonden.

Ik begrijp dat het vervelend is dat je de bestelling als briefpost had verwacht en nu als pakket ontvangt. Wij gaan de informatie tijdelijk aanpassen zodat misverstanden zoals deze worden voorkomen.

Bedankt voor de feedback!

Jeroen Boeve
Specishops

Prima, snelle levering!

Snel kunnen vinden wat ik nodig had en duidelijk bestelproces

Goede omschrijvingen en duidelijke foto's

Info dat als aankoop voor 21.00 uur is gedaan, je de volgende dag het gevraagde toegezonden krijgt. Klopt niet.

Info over levering aanpassen. Niet 1 dag maar 2 dagen levertijd noemen.

Reactie FitshopXL:

Goedemiddag,

Wat vervelend dat het een dag langer heeft geduurd. Bestelling van artikelen die in voorraad zijn en voor 21 uur geplaatst zijn worden nog dezelfde dag met PostNL verzonden. Het kan zijn dat er een vertraging is ontstaan in het afleverproces.

Zou je mij het bestelnummer toe willen sturen? Dan kijk ik het direct even voor je na.

Jeroen Boeve
Specishops

Snel en duidelijk. Leuke attentie bij elke bestelling

Duidelijkheid

Nil

Goede info en snel kunnen handelen.

correct en prima aflevering

nvt

voldoet aan de gemaakte afspraken inzake levering

nee

Ton