Seinpaal

Heel positief

Alles keurig volgens belofte gedaan

Ga zo door

J.R. Braber

Informatie op de site over bezorging klopte niet. Er stond volgende dag in huis, en uiteindelijk heeft het 3 weken geduurd voordat ik mijn bestelling in huis had. Bereikbaarheid via site en mail is... Informatie op de site over bezorging klopte niet. Er stond volgende dag in huis, en uiteindelijk heeft het 3 weken geduurd voordat ik mijn bestelling in huis had. Bereikbaarheid via site en mail is letterlijk 0. Uiteindelijk heb ik zo'n 6 keer moeten bellen over mijn bestelling. Eerst om de bestelling überhaupt in huis te krijgen, vervolgens omdat ik het verkeerde product in huis had en daarna om ook nog het juiste product te krijgen. De communicatie is erg slecht en ik moest overal 2x achteraan. De kwaliteit van de producten is verder prima, maar er gaat toch echt wat mis qua service....

Prima website design en ruim aanbod.

service en communicatie verbeteren

Chantal Verstappen

Aanrader!

Goede klantendienst!

Cindy AKum

Duidelijkheid

Hulp bieden, ook wanneer dit niet op de site wordt aangeboden.

Tom

Snel geleverd, goed verpakt, redelijk geprijsd!

Omdat de bestelling best zwaar was hebben ze het netjes in 3 pakketten verstuurd!

geen verbeterpunten, was prima!

Joke Mons

Ruime keus en snel geleverd!

Alles verliep uitstekend!

Zou niets weten...

Goede customer service

Komt afspraken na en helpt de klant met probleem oplossingen

Aris van Mazijk

Zeer goed

Betrokken, houden je op de hoogte van orderstatus en levering

Levertijd op jullie website. Er stond 3-5 werkdagen, het werden uiteindelijk vier weken (incl. bezorgen en montage)

G Jiskoot

Correct en snelle levering

Heel goede prijs - kwaliteit verhouding

Chris Volkers

Goedemorgen, ik ben Chris Volkers en zit in een rolstoel. De lig hometrainer die ik bij jullie bestelde kon via jullie met beugels op de trappers via jullie aangepast worden. De levering was zeer... Goedemorgen, ik ben Chris Volkers en zit in een rolstoel. De lig hometrainer die ik bij jullie bestelde kon via jullie met beugels op de trappers via jullie aangepast worden. De levering was zeer snel en netjes. Ik fiets nu drie tot vier keer per week en kan zo mijn conditie op pijl houden. De home trainer voldoet aan al mijn verwachtingen.

Snelle levering en duidelijke uitleg