p v

Heb producten besteld die volgens de website de volgende dag tussen 2 en 4 geleverd zouden worden. Na dag of 3,4 nog niks. Mailtje gestuurd, pas bijna week later krijg ik antwoord: waren niet op... Heb producten besteld die volgens de website de volgende dag tussen 2 en 4 geleverd zouden worden. Na dag of 3,4 nog niks. Mailtje gestuurd, pas bijna week later krijg ik antwoord: waren niet op voorraad, maar komen morgen binnen en worden dan verstuurd. Ook dat gebeurt niet, pas als ik weer enkele dagen later telefonisch aandring heb ik ze de volgende dag in huis. Moraal: geen beloftes doen die je niet waar kan maken, en anders de verwachtingen van de klant tijdig bijstellen!!

Afspraken nakomen, en anders klant informeren ipv negeren

Karin Mous

Zeer plezierig

Heel prettig geholpen in winkel Hilversum

C De Wit

Top

Zondag besteld, maandag geleverd

Zou het niet weten. Wat mij betreft een aanrader.

Roland Assmann

Ik had het product eerst gezien bij Titanium Strength zelf en heb geprobeerd om t daar te bestellen. Doordat dit bedrijf niet in Nederland is gevestigd was betaling niet via de gebruikelijke weg... Ik had het product eerst gezien bij Titanium Strength zelf en heb geprobeerd om t daar te bestellen. Doordat dit bedrijf niet in Nederland is gevestigd was betaling niet via de gebruikelijke weg mogelijk en haakte ik af. Verder zoeken bracht me bij Fitnessdelivery , waar ik wel op de mij vertrouwde wijze kon betalen en nog meer over het product te weten ben gekomen door uitgebreidere omschrijving.

Betalingswijze, e-mail update van levering, snelle levering

Bij de levering was één doos opengescheurd en lagen de moertjes en boutjes op straat. Wellicht zouden de moertjes en boutjes beter verpakt kunnen worden.

Jasper Beekwilder

Product niet geleverd en geen reacties op vragen

Lever producten bij klanten en reageer op klachten of annulering

PAUL ROLLIER

Eerste keer besteld en zeer positieve ervaring - aanrader-zal klant blijven in de toekomst

correcte info en afhandeling bestelling + zeer snelle en correcte levering

Justyna

A week without the order being delivered

Not

change the courier company

Margot Kerstens

Beschadigd artikel ontvangen, foto verzonden en door leverancier direct op gereageerd. Geweldige service

Service en snelheid verzenden

Nvt

Wim Van Cauter

Goede prijzen, maar communicatie kan beter.

Prijzen

Communicatie moet beter worden

T

Prima ervaring

snel goed en betrouwbaar.