Product (EMS Training)
Persoonlijk Contact
Resultaat
Service & Nazorg

Marjolein

Een goede workout in een kort tijdsbestek, ideaal voor wanneer je niet altijd veel tijd hebt om te sporten. Doordat je zelf een afspraak kunt inplannen (gemakkelijk via een app) heb je ook meteen... Een goede workout in een kort tijdsbestek, ideaal voor wanneer je niet altijd veel tijd hebt om te sporten. Doordat je zelf een afspraak kunt inplannen (gemakkelijk via een app) heb je ook meteen een stok achter de deur.

Zeer onprettige ervaring als voormalige client; vlak nadat ik werd geadviseerd om 25 lessen voor meerdere honderden euro's af te sluiten (ik was al langer klant) vanwege ernstige medische redenen... Zeer onprettige ervaring als voormalige client; vlak nadat ik werd geadviseerd om 25 lessen voor meerdere honderden euro's af te sluiten (ik was al langer klant) vanwege ernstige medische redenen ten strengste geadviseerd geen bodytec te doen (enkel gewone oefeningen). Nul compensatie voor die tijd en inmiddels ook verlopen lessen. Er zijn genoeg goede concurrenten, dus kies daarvoor.

Annemarie

De trainingen zijn super.....en je ziet snel resultaat. De trainers zijn professioneel en doen echt hun best om te helpen. Toen ik klachten had in mijn knie werden trainingen aangepast en is er van... De trainingen zijn super.....en je ziet snel resultaat. De trainers zijn professioneel en doen echt hun best om te helpen. Toen ik klachten had in mijn knie werden trainingen aangepast en is er van alles gedaan om mij zo goed mogelijk te helpen. Waar kun je zulke top service nog vinden tegenwoordig?!

Philip

Fijne trainingen en onwijs leuke trainers. Hebben echt aandacht voor je en geven persoonlijke begeleiding. Dat is in de reguliere sportschool wel anders...

Mustafa

Mijn lichaam veranderde in een kort tijd goede begleiding Benin spier massa erg voor uit gegaan doe het nu 2 x in de week en nu begin ik aan mijn buit die ook al een stuk kleiner isgeworden

Fred

Het contact met de personal trainers en het vooraf boeken van de trainingen zorgt ervoor dat ik een stok achter de deur heb waardoor ik ook echt twee keer per week train. De trainingen zijn... Het contact met de personal trainers en het vooraf boeken van de trainingen zorgt ervoor dat ik een stok achter de deur heb waardoor ik ook echt twee keer per week train. De trainingen zijn intensief maar afwisselend, waarbij veel rekening wordt gehouden met persoonlijke voorkeuren, blessures etc.

Mieke Schreuder

Mijn man en ik trainen samen elke donderdagavond met veel plezier. Naast de leuke trainers en goede EMS oefeningen, zijn we ook super fit geworden.
Daardoor hebben wij de hele week kunnen...
Daardoor hebben wij de hele week kunnen skiën zonder spierpijn.
Een echte aanrader !
Gr. Mieke Schreuder.

Manouk Wolters

Zeer deskundige begeleiding tijdens de trainingen, intensieve- maar leuke workouts waarbij ik echt merk dat ik gespierder en vooral strakker ben geworden! Daarnaast zijn de trainers erg leuk... Zeer deskundige begeleiding tijdens de trainingen, intensieve- maar leuke workouts waarbij ik echt merk dat ik gespierder en vooral strakker ben geworden! Daarnaast zijn de trainers erg leuk (vriendelijk, energiek en weten je te motiveren) en weten waar ze over praten.

Hennie van der Bijl

Hoi mijn naam is Hennie .. ik heb ruggenmerg beschadiging , dystrofie aan rechtervoet . Kon niet de sportschool in, doordat het teveel pijn opleverde na de training. Kwam bij arian (fit and Fast)... Hoi mijn naam is Hennie .. ik heb ruggenmerg beschadiging , dystrofie aan rechtervoet . Kon niet de sportschool in, doordat het teveel pijn opleverde na de training. Kwam bij arian (fit and Fast) terecht. Dit heeft mijn horizon verbreed, ik kan trainen en mijn spieren die afzwakken door mijn aandoening sterker maken.. werken aan het krachtverlies. De begeleiding is zo goed , heeft me papieren van de artsen doorgelezen en begreep dat het een moeilijke klus had kunnen worden , hij was 1 van de weinige die hier niet voor terug deinsde, en pakte het op , arian weet wat die wel en niet kan met mijn beperking... de begeleiding , die persoonlijke invoegingen die hij geeft, het inzicht wat iemand wel en niet kan.. dat is waar ik altijd naar op zoek was.. ik train voor de evenwicht en sterker maken van mijn spieren en als bonus krijg ik er nog een gevormder lijf van , en zit beter in me vel. Meer energie heb ik ervan gekregen . Raad het mensen die net als ik, een beperking hebben , op spier en krachtverlies en om energie te krijgen , en weten dat je het ergens voor doet , echt aan. Als je niet in de sportschool kan trainen omdat de apparaten te zwaar of teveel pijn oproepen , is dit iets om te proberen.. ik had me hoop verloren , totdat ik arian benaderde en de proefles deed... de persoonlijke begeleiding , weten waar hij over praat.. ik ben een chronisch pijnpatiënt , maar de ems geeft me energie en kracht, zodat ik positiever in me leven kan staan!!! Ik zou niet anders meer willen( kan ook niet) :)