Product (EMS Training)
Persoonlijk Contact
Resultaat
Service & Nazorg

Glenn Holster

Super! Dit zou iedereen moeten doen :-)

Fit & Fast

Fit & Fast onderscheidt zich door de persoonlijke benadering en interesse om er het maximale uit te halen.

Susana

FitenFast is een goede oplossing voor mij omdat ik last heb van artrose in mijn knie en ook vooral omdat het een korte personal training is van 20 minuten en ik dus niet uren hoef te trainen in de... FitenFast is een goede oplossing voor mij omdat ik last heb van artrose in mijn knie en ook vooral omdat het een korte personal training is van 20 minuten en ik dus niet uren hoef te trainen in de sportschool. We zijn nu 8 weken aan het trainen en ik merk echt al resultaat. We trainen bij Spa zuiver en hebben een toptrainer Ricardo. Hij weet écht zoveel over voeding en training. De training is echt een aanrader voor iedereen.

Sharmen

Top training van een top trainer! Echt een aanrader

Kees Santman

Heel erg goed! vanwege artritis gestopt met tennissen; mijn spieren verslapten snel, mede door mijn leeftijd (i guess). ems bracht uitkomst om dit in te dammen. wat helpt zijn de buitengewoon... Heel erg goed! vanwege artritis gestopt met tennissen; mijn spieren verslapten snel, mede door mijn leeftijd (i guess). ems bracht uitkomst om dit in te dammen. wat helpt zijn de buitengewoon aardige coaches. (deskundig bovnendien)

Nicolette

Goede training gehad van een deskundige fysiotherapeut met oog voor persoonlijke begeleiding! De individuele aandacht was erg prettig. Een ander voordeel is dat het een snelle training is, binnen 20... Goede training gehad van een deskundige fysiotherapeut met oog voor persoonlijke begeleiding! De individuele aandacht was erg prettig. Een ander voordeel is dat het een snelle training is, binnen 20 minuten klaar met als resultaat een lekker trainingsgevoel!

Hennie Van Der Bijl

Ik ben een CRPS patiënt ..met klapvoet en dystrofie, ruggenmerg beschadiging .. normale training kan ik niet doen. In 2016 ben ik begonnen met EMS.. na een zware uitval die ik had..,ik ben niet... Ik ben een CRPS patiënt ..met klapvoet en dystrofie, ruggenmerg beschadiging .. normale training kan ik niet doen. In 2016 ben ik begonnen met EMS.. na een zware uitval die ik had..,ik ben niet meer gestopt met EMS .. ik heb meer kracht, stabiliteit , meer zekerheid in mijn lichaam, waardoor ik positiever in het leven sta!! Ben zo dankbaar dat ik nu weer , zelfverzekerd maar vooral , krachtig ben geworden .. en de bijkomende resultaten zijn meegenomen .. meer spiermassa en steviger :)

Natas

Twee keer in de week trainde ik bij FitenFast op de middenweg. Nu even gekozen voor een zomerstop (ja, ook voor amateur sporters bestaat die 😉). De personal trainers zijn goed en professional... Twee keer in de week trainde ik bij FitenFast op de middenweg. Nu even gekozen voor een zomerstop (ja, ook voor amateur sporters bestaat die 😉). De personal trainers zijn goed en professional luisteren wat je wilt. Zelf moet je natuurlijk ook wat doen die 80%. Gelukkig met behulp van EMS is al het lekkere eten niet teveel op het lichaam blijven plakken. Het is een aanrader om bij FitenFast te sporten.

Superblij met het effect van EMS, hetgeen ik mocht ervaren tijdens een rondreisje Andalusië. Door sterkere beenspieren kon ik moeiteloos een toren beklimmen en ook het vele wandelen ging mij nu veel... Superblij met het effect van EMS, hetgeen ik mocht ervaren tijdens een rondreisje Andalusië. Door sterkere beenspieren kon ik moeiteloos een toren beklimmen en ook het vele wandelen ging mij nu veel beter af!