Locatie
Activiteiten
Funfactor
Prijs/ kwaliteit verhouding

goMICE

Goed geregeld! Deelnemers hebben het naar hun zin gehad

Voorbereiding, meedenken en flexibiliteit

Shell International B.V.

We kijken terug op een zeer geslaagd team event. Een ieder heeft reuze naar de zin gehad. Uiteraard speelde het mooie weer daar ook zeer zeker een rol in, maar wij hebben absoluut genoten van de...

het enthousiasme van het begeleidende team
het samen werken aan een zo geslaagd mogelijk event
de flexibiliteit van de organisatie
prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend
professioneel team
alles is erop gericht om het de klant zo goed mogelijk naar de zin te maken en dat werkt door in de uitvoering en beleving van het event

Parkschool Delft

Goed georganiseerd, goed begeleid

persoonlijke service, klantgericht

Tonnie van den Berg

Verrassend. Leuk om te doen. Nooit zelf aan gedacht om te doen.

Genoeg materiaal en goede uitleg

MDM administratie B.V.

Het uitje was prima georganiseerd. Ook de begeleiding was gezellig en deskundig !

Enthousiaste begeleiding, prima communicatie omtrent offerte en het prikken van een definitieve datum. Keurige materialen.

AbbVie B.V.

Het gezamenlijk doel, bouwen van een vlieger is een mooie teambuilding activiteit.

Bouwen van de vlieger in groepen.

Professional Testing B.V.

Uitstekend verzorgd. Wij hadden er zelf geen omkijken naar!

Ate de Waard vanWoonbron

We zijn lekker actief bezig geweest in de buitenlucht. Reka was vriendelijk en zeer behulpzaam.
Ondanks de zwakke wind hebben we ons goed vermaakt. Sommigen hadden de dag er na echt wel wat...

Wat is ook vroeg, altijd kreeg ik een vriendelijke reactie met het antwoord op mijn vraag.

IJSenIJSkoud.nl

Goede uitleg en enthousiaste begeleiding

enthousiast en kwalitatief goede begeleiding die de mensen ook weer enthousiast maakte.

De Branding

Leuk' normaal doe ik de activiteiten zelf, maar nu kon ik het uitbesteden. Er was veel ruimte voor vrijheid en creativiteit.

Individuele vrijheid van de kinderen. Het kijken wat de groep wil.