Locatie
Activiteiten
Funfactor
Prijs/ kwaliteit verhouding

COD Real Estate BV

Het was een zeer geslaagd bedrijfsuitje

Onze begeleider Jasper Boekbinker was echt mega enthousiast! Echt heel erg leuk!

Nienke Rusch

Het bedrijfsuitje was echt heel erg geslaagd! Iedereen was heel erg enthousiast over de activiteit zelf, maar ook de mensen die er stonden waren heel erg leuk en open. Dit heb ik dan ook van veel... Het bedrijfsuitje was echt heel erg geslaagd! Iedereen was heel erg enthousiast over de activiteit zelf, maar ook de mensen die er stonden waren heel erg leuk en open. Dit heb ik dan ook van veel mensen terug gekregen. Verder was alles ook duidelijk wat er moest gebeuren, etc.

Het enthousiasme van het personeel
Organisatie van de activiteit
Flexibiliteit van het bedrijf (mbt aantal mensen en begrip hiervoor)

Kim van den Broek - Windunie

Erg leuk. Dankzij de laagdrempeligheid en de geen rocketscience achtige workshop heeft iedereen erg veel plezier en lol gehad. Erg leuk dat we de vlieger nog konden oplaten ondanks het regenachtige... Erg leuk. Dankzij de laagdrempeligheid en de geen rocketscience achtige workshop heeft iedereen erg veel plezier en lol gehad. Erg leuk dat we de vlieger nog konden oplaten ondanks het regenachtige weer.

De humor waarmee de workshop werd begeleid, de flexibiliteit ivm ons programma.

Nederlandse Defensie Academie

Zeer geslaagd! Diana zorgde voor goede begeleiding én hield "de nattigheid" goed onder controle.

Afspraken zijn duidelijk en worden goed op papier gezet. Goede communicatie, professionele en zeer vriendelijke uitstraling.

Julia van Dongen, WFBR

Het was een erg leuk en origineel uitje.

Er wordt snel en praktisch gereageerd.

Signify Horti Led Solutions

Zeer geslaagd! Contact vooraf was goed en zeer enthousiaste en behulpzame crew.

competetief geprijsd en professioneel

Jacco van Kleef

Wij hebben een hele leuke workshop Ijssculpturen maken gehad.

Professional Testing B.V.

Weer uitstekend geregeld!

Vee eigen initiatief. Als opdrachtgever wordt ik volledig ontzorgd.

Bloomingdale BV

SUPER!

Enthousiast, meedenkend en jullie maken er een leuke competitie van! Ook zorgen jullie dat iedereen mee doet en er plezier aan beleeft, we hebben echt een super dag gehad!