Locatie
Funfactor
Prijs/ kwaliteit verhouding

Bernie's Beachclub

Super tof!

Goed georganiseerd, fijne organisatie om mee samen te werken!

bibliotheek laakkwartier

Laakfestival 2018 zandsculptuur poezenboek
groot succes de mensen in de wijk vonden het erg leuk veel vragen en aanloop

fijne samenwerking met de beeldhouwster mooi resultaat een boeken poes zie foto face book bibliotheek laakkwartier

Herbert Vissers College Nieuw Vennep

Het was een geslaagd uitje! De activiteit zorgde voor een gezamenlijk doel met het team en er was een leuke en ontspannen sfeer waarin we aan de vlieger konden werken. Ook achteraf hebben we veel... Het was een geslaagd uitje! De activiteit zorgde voor een gezamenlijk doel met het team en er was een leuke en ontspannen sfeer waarin we aan de vlieger konden werken. Ook achteraf hebben we veel goede reacties op het uitje gekregen.

Lesley en ik waarderen de gemakkelijke communicatie met Jasper. Ook tijdens de activiteit zorgde hij en zijn collega voor prettige begeleiding en een leuke sfeer. Ik heb meerdere collega's horen noemen dat dit ook een leuke activiteit zou zijn met een groep leerlingen.

ViQiT

Op zaterdag 2 juni hebben we samen met alle collega's en hun families een super familiedag gehad in Oostvoorne.
Het weer was prima, alleen jammer dat we de zon niet echt gezien hebben. De...
Het weer was prima, alleen jammer dat we de zon niet echt gezien hebben. De locatie restaurant "Aan zee" was top. We zijn de hele dag goed verzorgd.
Iedereen heeft zich prima vermaakt. De activiteiten waren leuk voor jong en oud. Vooral kite-buggy viel erg in de smaak bij iedereen. Kortom we hebben genoten!

De organisatie was prima. Het was een hele ontspannen dag.
Vooral de catering was top zeker met alle dieetwensen die we hadden.

Gemeente Nissewaard

Helemaal geweldig

Dag was prima verzorgd en begeleiding was ook super goed

Mathot Medische Speciaalzaken

Wij hebben ontzettend genoten en First Choice heeft daar zeker aan bijgedragen.

Vlotte afstemming en Jasper geeft vertrouwen. Hij heeft onze mensen zeer enthousiast gekregen om mee te bouwen aan de mega vlieger. Hij heeft alles goed onder controle.

Kitty Sauerbier/Janssen-Cilag B.V.

Geweldig. Iedereen was enthousiast en had het er de eerst dagen daarna nog over. We zijn benieuwd naar de foto's.

Goede uitleg en begeleiding. Fijn dat jullie ook meedenken in thema en uitvoering.

Movares

Uitstekend verzorgd en vakkundige begeleiding.

Goede communicatie vooraf en tijdens uitje. Enthousiaste begeleider.

Leger des Heils

Super leuk

Origineel

Reactie First Choice Events:

Beste Donna Top om te horen dat jullie het leuk vonden

Fort Voordorp

We vonden het superleuk om te doen. Goede begeleiding van Jasper. Hij wist ons steeds weer op weg te helpen.

Erg behulpzaam bij de uitvoering.