Locatie
Activiteiten
Funfactor
Prijs/ kwaliteit verhouding

Dieke

Ontspannen, leuk en actief!

Je bent veel bezig met feedback ophalen bij je klanten een zeer goede zaak! Het was een hele middag vermaak. Je geeft duidelijk uitleg en maakt met ieder een praatje!

Sofie Spoorenberg RAI Amsterdam

Bij ons ging het niet om een bedrijfsuitje, maar om ijssculptuur demonstraties. Deze demonstraties waren een echte toevoeging aan ons evenement.

First Choice Events denkt goed mee met de behoefte van de klant. De ijssculptuur demonstraties waren voor ons evenement echt een toevoeging!

Professional Testing B.V.

De afspraken met First Choice Events werden keurig nagekomen.

Afspraken worden prima nagekomen.

Tessa van Hees / Spontaan Communicatie

Het was geen bedrijfsuitje, maar een activiteit voor het winkelcentrum. Het ijscarven werd goed ontvangen door het winkelend publiek. Het ijsbeerschieten kwam wat moeilijk los, maar dat hadden we... Het was geen bedrijfsuitje, maar een activiteit voor het winkelcentrum. Het ijscarven werd goed ontvangen door het winkelend publiek. Het ijsbeerschieten kwam wat moeilijk los, maar dat hadden we ook wel verwacht. Al met al een geslaagde dag.

Reactie First Choice Events:

Beste Tessa enorm bedankt voor je positieve feedback. Dat je een matig voor de reservering geeft is in jou geval volledig terecht, excuus hiervoor. Gelukkig zijn we inmiddels overgestapt op een... Beste Tessa enorm bedankt voor je positieve feedback. Dat je een matig voor de reservering geeft is in jou geval volledig terecht, excuus hiervoor. Gelukkig zijn we inmiddels overgestapt op een ander reserveringssysteem.
mvg Jasper

Vliegerop

Het boogschieten was leuk om op eigen locatie te doen.

Norman Rouwhorst

Het was een mooie dag

prima geregeld

Friesland Campina Ingedients

Reactie deelnemers: Leuk, ondernemend, gaaf, wow

Flexibel, gemotiveerd en ondernemend.

SAN marketingcommunicatie

Zandsculpturen maken voldeed aan de verwachting.

Afspraken goed nagekomen, vriendelijk personeel

Ellen Metaal, harmonie Amicitia

We hebben genoten, mooi weer op het strand en een lekker mix van activiteiten. Wat rustiger Jenga, creatief samenwerken en bouwen en ook vol energie er voor gaan met ultimate frisbee!

Super goed meegedacht om onze vraag in te vullen. Mooi programma samengesteld.

NIKE

Een geweldig uitje met mooi weer en top strand activiteiten.

vriendelijkheid, duidelijkheid, snelheid, professioneel, nazorg top, betaling makkelijk