Locatie
Activiteiten
Funfactor
Prijs/ kwaliteit verhouding

Daniëlle Schumer

Super! Aantal dingen hieronder niet van toepassing zoals reserveren en prijs/kwaliteitverhouding.

Flexibiliteit tav meenemen dochter, die zo enthousiast is dat ze zelf een powerkite krijgt :-)

VdHeV

Goed georganiseerd, prima samenwerking met horeca, alle afspraken nagekomen.

Snelle communicatie, scherpe prijs.

Igor, Ascender

Super!

FCE heeft unieke activiteiten, zeer professioneel begeleid door enthousiast, vriendelijk, geduldig en vakkundig personeel! Het was super. Geen minpuntje te vinden!

Yep Trainingen

We hebben samen een zandsculptuur gemaakt, het was leuk om te doen en zorgt ook voor de noodzaak om met elkaar te communiceren.

Jonge, leuke begeleiders. We zouden de activiteit doen samen met een andere groep. Die groep zei af vanwege slechte weersverwachting. Toen konden wij (met maar 2 personen) toch de activiteit nog doen. Erg prettig!

Dieke

Ontspannen, leuk en actief!

Je bent veel bezig met feedback ophalen bij je klanten een zeer goede zaak! Het was een hele middag vermaak. Je geeft duidelijk uitleg en maakt met ieder een praatje!

Sofie Spoorenberg RAI Amsterdam

Bij ons ging het niet om een bedrijfsuitje, maar om ijssculptuur demonstraties. Deze demonstraties waren een echte toevoeging aan ons evenement.

First Choice Events denkt goed mee met de behoefte van de klant. De ijssculptuur demonstraties waren voor ons evenement echt een toevoeging!

Professional Testing B.V.

De afspraken met First Choice Events werden keurig nagekomen.

Afspraken worden prima nagekomen.

Tessa van Hees / Spontaan Communicatie

Het was geen bedrijfsuitje, maar een activiteit voor het winkelcentrum. Het ijscarven werd goed ontvangen door het winkelend publiek. Het ijsbeerschieten kwam wat moeilijk los, maar dat hadden we...

Reactie First Choice Events:

Beste Tessa enorm bedankt voor je positieve feedback. Dat je een matig voor de reservering geeft is in jou geval volledig terecht, excuus hiervoor. Gelukkig zijn we inmiddels overgestapt op een ander reserveringssysteem.
mvg Jasper

Vliegerop

Het boogschieten was leuk om op eigen locatie te doen.

Norman Rouwhorst

Het was een mooie dag