Locatie
Activiteiten
Funfactor
Prijs/ kwaliteit verhouding

NEOO

Leuk en knap wat er uit zand gemaakt kan worden

Snelle communicatie tijdens het maken van de afspraak. Er werd zelf gebeld met de locatie om de details door te nemen.

Pieter van de Ven

Helemaal Geweldig!

Relaxte sfeer, ontspannen, goede en vooral heel duidelijke instructie wat de activiteiten zijn en hoe je de veiligheid in het oog houdt. Heeft enorm bijgedragen aan de onvergetelijke dag :).

Staatsbosbeheer

Ontzettend leuk. Goed geregeld.

Organisatie, begeleiding en duidelijke uitleg

gymnasiumnovum

Helemaal naar wens verlopen!

Goed ingespeeld op de omstandigheden

Leendert

Ons familieuitje bestond uit twee elementen: powerkiten en zandsculpturen op het strand. Jasper begeleidde ons en iedereen vond zijn manier heel prettig. Gelukkig stond er flinke wind en het was...

Souplesse om twee activiteiten ineen samen te stellen geschikt voor onze familie. Opvallend goed contact onderhouden vanuit Gouda.

Green Team Twente

Uniek uitje! Leuk om met een grootte groep allemaal met je handen bezig te zijn!

Uitleg met achtergrond over het proces van het maken van de blokken. Top service dat het op locatie mogelijk is!

Linda Witte BZK

Heel leuk

flexibiliteit dat op korte termijn dit kon

Kumpany

Super geslaagd! Alle aanwezigen hebben een onwijs leuke dag gehad, de kindertjes hebben lekker geknutseld en we hebben zoveel positieve reacties gekregen op dit initiatief!

Ontzettend professionele houding en alles tot in de puntjes verzorgd.

Jet Peek

Ik vond het ontzettend leuk! Goede begeleiding door de meiden die de workshop gaven, en een leuke groep! Ook fijn dat we de ijssculpturen mee naar huis konden nemen na afloop , om ze te zien...

Alle spullen stonden helemaal netjes klaar en bij elkaar toen we begonnen, dat was heel fijn, en lekker wat fruit en tomaatjes er bij als snacks was ook heerlijk! Leuk dat de telegraaf langskwam, ik ben benieuwd naar het resultaat!

InTex architecten

Erg leuk en prima als teambuilding activiteit. Iedereen was erg enthousiast en fanatiek!

Originele workshop, echt weer eens iets anders en voor iedereen goed te doen