Reserveren
Personeel
Locatie
Prijs/ kwaliteit verhouding

Kitty Sauerbier/Janssen-Cilag B.V.

Geweldig. Iedereen was enthousiast en had het er de eerst dagen daarna nog over. We zijn benieuwd naar de foto's.

Goede uitleg en begeleiding. Fijn dat jullie ook meedenken in thema en uitvoering.

Movares

Uitstekend verzorgd en vakkundige begeleiding.

Goede communicatie vooraf en tijdens uitje. Enthousiaste begeleider.

Leger des Heils

Super leuk

Origineel

Reactie First Choice Events:

Beste Donna Top om te horen dat jullie het leuk vonden

Fort Voordorp

We vonden het superleuk om te doen. Goede begeleiding van Jasper. Hij wist ons steeds weer op weg te helpen.

Erg behulpzaam bij de uitvoering.

Zeilschool de Stipe

Geweldige middag gehad met de stafleden van onze zeilschool. Jasper was een zeer motiverende en geduldige leraar. De workshop was veel leuker dan we van tevoren hadden verwacht, echt een aanrader!

Hendrik-Jan Kranenburg

Zeer geslaagd!

Snelle heldere en vriendelijke communicatie. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

de kinkelder Limpens

Goed en vriendelijk georganiseerd

vriendelijke en tegemoet komende service

BC Broekhin Jenaplan/ R. Willemars

Geweldige activiteit, iedereen was super verrast en we hebben de leukste beelden gemaakt

Waren op tijd aanwezig, hebben de leiding genomen bij de activiteit, alle materialen aanwezig, begeleiding tijdens de activiteit en hebben alles netjes opgeruimd.

Margie Cats / Ondernemersvereniging Gooisekant

Leuk! Je gaat zelf niet snel in een blok ijs staan hakken ;) We hebben van de deelnemers ook veel positieve reacties mogen ontvangen.

Alles gaat in goed overleg

Chrisje Daris / Heineken International

Sorry voor de late reactie. Maar we hebben het erg naar ons zin gehad. In het begin waren de collega's nog een beetje twijfelachtig. Het maken van de vlieger zelf was ontzettend leuk, en ook leuk om...

Omgang met onze collega's, service en vriendelijkheid.