Reserveren
Personeel
Locatie
Prijs/ kwaliteit verhouding

Peter

Heel leuk en weer eens wat anders!

IJSenIJSkoud.nl

Geslaagd. Leuke begeleiding en gezellig iets met collega's doen is altijd leuk. Het "competitie" gevoel maakt het extra leuk

Ze geven je het teambuilding gevoel. Ze nemen alle tijd om je vooraf uit te leggen waar op te letten.

Reactie First Choice Events:

Hoi Isolde Dank je wel voor de mooie review

Kaat Raats

Een leuke activiteit waar we met zijn allen van genoten hebben

Flexibele instelling en denken mee over mogelijkheden

Auris

Het vliegeren is heel goed ontvangen als activiteit. Voor de meest sportieve onder ons was het tweede deel iets te lang.
Met het gevecht starten vond iedereen achteraf een goede keuze.

Materiaal was in orde. Op de dag zelf goed overleg ivm weersvoorspellingen. Opgewekte begeleider die voor iedereen aandacht had. Heel leuk dat Jasper aan een groepsfoto dacht aan het einde van de middag en dat we die ook doorgestuurd kregen!

Deloitte

Leuk en paste precies bij ons doel.

enthousiasme van de begeleider en flexibiliteit van de activiteit.

Beste rene,
Goed om te horen dat het precies was wat jullie zochten. Hopelijk tot volgend jaar :)

INTECSEA

Hartstikke leuk en origineel!

Professioneel en nam zelf initiatief!

Santusia Hooplot - De Nerderlandsche Bank

Ik vond het een leuk interactieve spel en zeker een aanrader voor collega's onderling.

Ze leggen van alles uit, maar daarna laten ze je zelf je gang gaan, alles is te bespreken en mogelijk.

Beste Santusia,

Bedankt voor het compliment! Het weer tijdens jullie uitje had ook niet veel beter gekund :) Altijd goed om te horen dat onze aanpak word gewaardeerd.

Rembrandt College

Ik ben maar kort wezen kijken bij de activiteiten, maar de docenten die wel aanwezig waren bij de activiteiten waren erg enthousiast

De workshops spraken de leerlingen aan. Ze waren actief bezig. Vonden het echt leuk om te doen.

Reactie First Choice Events:

Beste Helma, Super om te horen dat de kinderen het erg leuk vonden. Blijft natuurlijk altijd een uitdagende doelgroep :) Maar mijn complimenten voor de leerlingen zij hebben erg mooie zandsculpturen gemaakt.

Danielle

Ik had er geen duidelijk beeld bij maar het was leuker dan verwacht. Mn het competentie element.

Is voor iedereen materiaal genoeg en goede uitleg.

beste Danielle,
Goed om te horen dat jullie het leuk vonden. Beter weer dan gister kon ook bijna niet zonnetje, leeg strand en en lekker windje voor het vliegeren.

Francis van Kleeff/ Hoogheemraadschap van Rijnland

Het was een super geslaagde middag.

Leuk team, prettig contact met Ingrid.