Locatie
Activiteiten
Funfactor
Prijs/ kwaliteit verhouding

Lucas Onderwijs

Wij hebben het als zeer gezellig, leuk en leerzaam ervaren

Veiligheid stond voorop,de instructrice was erg behulpzaam en aardig en heeft alles goed en duidelijk uitgelegd en heeft er echt een feestje van gemaakt.

Kathleen

Goede organisatie van de activiteit. Goede begeleiding door Diana. Goede instructie door jou.

Sfeer was ongedwongen. Ook tijdens het contaact vooraf.

Reactie First Choice Events:

Beste Kathleen, Bedankt voor je mooie review met opbouwende verbeter punten. Wij gaan hier intern goed naar kijken hoe we jullie zo goed mogelijk voorafgaand aan het uitje kunnen informeren zonder natuurlijk enorm lange mailtjes :)

Bernie's Beachclub

Super tof!

Goed georganiseerd, fijne organisatie om mee samen te werken!

bibliotheek laakkwartier

Laakfestival 2018 zandsculptuur poezenboek
groot succes de mensen in de wijk vonden het erg leuk veel vragen en aanloop

fijne samenwerking met de beeldhouwster mooi resultaat een boeken poes zie foto face book bibliotheek laakkwartier

Herbert Vissers College Nieuw Vennep

Het was een geslaagd uitje! De activiteit zorgde voor een gezamenlijk doel met het team en er was een leuke en ontspannen sfeer waarin we aan de vlieger konden werken. Ook achteraf hebben we veel...

Lesley en ik waarderen de gemakkelijke communicatie met Jasper. Ook tijdens de activiteit zorgde hij en zijn collega voor prettige begeleiding en een leuke sfeer. Ik heb meerdere collega's horen noemen dat dit ook een leuke activiteit zou zijn met een groep leerlingen.

ViQiT

Op zaterdag 2 juni hebben we samen met alle collega's en hun families een super familiedag gehad in Oostvoorne.
Het weer was prima, alleen jammer dat we de zon niet echt gezien hebben. De...

De organisatie was prima. Het was een hele ontspannen dag.
Vooral de catering was top zeker met alle dieetwensen die we hadden.

Gemeente Nissewaard

Helemaal geweldig

Dag was prima verzorgd en begeleiding was ook super goed

Mathot Medische Speciaalzaken

Wij hebben ontzettend genoten en First Choice heeft daar zeker aan bijgedragen.

Vlotte afstemming en Jasper geeft vertrouwen. Hij heeft onze mensen zeer enthousiast gekregen om mee te bouwen aan de mega vlieger. Hij heeft alles goed onder controle.

Kitty Sauerbier/Janssen-Cilag B.V.

Geweldig. Iedereen was enthousiast en had het er de eerst dagen daarna nog over. We zijn benieuwd naar de foto's.

Goede uitleg en begeleiding. Fijn dat jullie ook meedenken in thema en uitvoering.

Movares

Uitstekend verzorgd en vakkundige begeleiding.

Goede communicatie vooraf en tijdens uitje. Enthousiaste begeleider.