De Bruin

Prima producten en service

Zou het niet weten

Reactie Firma Majoor:

Wij gaan door voor de tien en bedankt voor de review! Fulco

Jan Schut

Uitstekend

Geen, zeer goede en vlotte service

Reactie Firma Majoor:

Onze dank voor de review is groot en fijn dat het zo goed gaat.

Chantal Deboes

Altijd heel correct en snelle EN juiste levering!

geen enkele!

Reactie Firma Majoor:

Hier worden wij zo oprecht blij van ! :-) Hartelijk dank voor uw mooie review. Fulco.

M Dierx

Reactie Firma Majoor:

Heerlijk om de review en uw tevredenheid te vernemen. Geweldig en geeft een boost! Bedankt! Fulco

Eelke Turkstra

Gevraagde product werd zeer snel geleverd. Product voldoet aan belofte.

Verzendkosten zijn hoog

Reactie Firma Majoor:

Hartelijk dank voor de review en fijn om te vernemen dat alles naar wens is.
Hartelijk dank voor de review en fijn om te vernemen dat alles naar wens is.
Mocht u nog vragen hebben over gebruik dan wel toepassing van ons product dan horen wij het graag van u. Vriendelijke groet Fulco

A Punt

Prima producten en snelle en correcte levering

betere uitstraling van website

Reactie Firma Majoor:

Dank u wel voor uw review en tevredenheid over onze producten. Wij zullen uw opmerking aangaande de website zeker intern doornemen en verbeteren waar nodig. De omschrijving betere uitstraling is wel... Dank u wel voor uw review en tevredenheid over onze producten. Wij zullen uw opmerking aangaande de website zeker intern doornemen en verbeteren waar nodig. De omschrijving betere uitstraling is wel erg algemeen maar zullen hier serieus aandacht aan besteden uiteraard. Vriendelijke groet. Fulco.

Gerrie Dekkers

Alles keurig verpakt en snel geleverd

Reactie Firma Majoor:

Kijk hier worden wij stil van en genieten even. Dan door en verder met de juiste service en producten waar men volledig tevreden over is. Vriendelijke groeten Fulco

Esther Vogelaar

Heb ik niet

Reactie Firma Majoor:

Bedankt voor je review. Geen verbeterpunten maar toch een zeven. Wij gaan door voor een hoger cijfer met een 100% tevredenheid voor service en producten. Dus ben benieuwd. Groetjes Fulco.

Ad L'Espoir

Correct verloop van mijn bestelling!

Reactie Firma Majoor:

Geheel volgens de verwachting. Daar doen wij het voor. Eerlijk en oprecht. Fijne dag Fulco

Andries Loot

N.v.t

Reactie Firma Majoor:

Bedankt voor uw review en wij gaan door voor een negen of een tien! Vriendelijke groet Fulco.