G. Verhoeven

Goed.

Zou fijn zijn geweest als er een uitgebreide handleiding bij de bestelling had gezeten (welke je wel op de website kunt lezen, maar ik heb niet altijd een computer bij de hand).

Reactie Firma Majoor:

Wij hebben uw review gelezen waarvoor hartelijke dank. Ook uw opmerking zullen wij intern doornemen om het voor onze klanten zo duidelijk mogelijk te maken online en offline. Mocht u nog vragen... Wij hebben uw review gelezen waarvoor hartelijke dank. Ook uw opmerking zullen wij intern doornemen om het voor onze klanten zo duidelijk mogelijk te maken online en offline. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons altijd benaderen via telefoon, mail of chat.

Huub Manders

Razendsnelle en correcte levering !

nvt

Reactie Firma Majoor:

Fijn dat het zo vlot verlopen is en bedankt voor uw review! Vriendelijke groetjes Fulco

Ebbetien Boor

Prima snelle levering van produkt. Stevig verpakt, op het juiste volume.

Geen op dit moment

Reactie Firma Majoor:

Bedankt en fijn te horen dat alles naar wens was ! Vriendelijke groet Fulco.

Iara van Emmerik

Super goed

Reactie Firma Majoor:

Super bedankt ! Mochten er nog vragen zijn, dan horen wij het graag van je. Fulco

Nicole Hermans

Positief

Misschien de bezorgservice

Reactie Firma Majoor:

Bedankt voor de review en het verbeterpunt heeft zeker ook in deze voor hen drukke tijden onze volle aandacht.

Christ van Tilburg

Reactie Firma Majoor:

Fijn om te vernemen, bedankt !

Annick Lamers

Zeer snelle levering, met nog een extraatje ook! Bijzonder tevreden!

nee hoor, ben erg tevreden!

Reactie Firma Majoor:

Kijk, daar doen wij het voor. Geweldig en bedankt.

YvB

Snelle en goede levering van het bestelde

Reactie Firma Majoor:

Verlopen zoals wij het voor ogen hebben en het graag zo zien. Bedankt voor de review!

Mathilde Sieben

Eindelijk verlost van de kalkstrepen in ons toilet. Super product dus.

Reactie Firma Majoor:

Hartelijk dank voor deze mooie review en wij gaan door voor de tien :-)

Paula Meijer Tromp

Levering prima.

E-mails beantwoorden. Na 3 mails nog geen antwoord.

Reactie Firma Majoor:

Bedankt voor uw review. Wij hebben u minstens drie keer meteen na ontvangst van uw mail een mail antwoord gezonden. Mogelijk zijn deze in uw spam folder terug te zien?
Is onze enige logische...
Is onze enige logische verklaring hiervoor. Voor ons een verbeterpunt, echter hoe wij spam filters moeten omzeilen bij een ontvanger blijft een heikel punt.