Petra Visser-Bloos

Ik koop de wiro producten al jaren, top product!

Ik vind de super clean echt niets doen op bekleding, heel jammer!

Reactie Firma Majoor:

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over Wiro. Wat betreft superclean en toepassingen zullen wij u nog even mailen om te kijken hoe wij het kunnen oplossen.

Nelleke Kranenburg

Reactie Firma Majoor:

Volle tevredenheid en geen verbeterpunten. Fijn om te lezen en bedankt! Fulco

Janny Batenburg

Heel goed en snel

n.v.t.

Reactie Firma Majoor:

Krijgen wij een boost van, hartelijk dank, Fulco

J.C.M. van Aalst

Prima.

Reactie Firma Majoor:

Niets is beter dan een tevreden klant en aan ons om het zo te houden. Wij gaan ervoor!

René van Gool

Waardeloze rotzooi , mijn vrouw kwam thuis van haar werk en haar kleding was een klein beetje nat van de regen . Heel haar kleding helemaal onder die creme/verf omdat het afgeeft

haal dit spul uit de handel

Reactie Firma Majoor:

Wij hebben in al die tientallen jaren dat wij de crême verkopen heel veel positieve ervaringen gekregen maar nog niet eerder zo een nare ervaring met één van onze producten zoals bij u. Buitengewoon... Wij hebben in al die tientallen jaren dat wij de crême verkopen heel veel positieve ervaringen gekregen maar nog niet eerder zo een nare ervaring met één van onze producten zoals bij u. Buitengewoon vervelend, want als men het zoals voorgeschreven slechts zeer dun aanbrengt zal de crême vlot in het leer trekken en daarbij voeding en glans aan het leer geven. Wij hebben uiteraard meteen contact met u gezocht om het nader met u door te spreken, maar tot op heden helaas geen reactie mogen ontvangen.

Marc Klamer

Reactie Firma Majoor:

Hartelijk dank en veel glansplezier!

Theo Dikscher

Snelle levering,prima product,ga zo door

Reactie Firma Majoor:

Bedankt voor uw review, wij gaan door en blijven verbeteren waar het kan.

Carien Moloney-Coomans

Prima, ons artikel werd maar niet bezorgd,en wij kregen binnen 24 uur het artikel wederom toegezonden,met een andere bezorgdienst.Het bedrijf had zelf dit probleem al gesignaleerd,en was dus gelijk... Prima, ons artikel werd maar niet bezorgd,en wij kregen binnen 24 uur het artikel wederom toegezonden,met een andere bezorgdienst.Het bedrijf had zelf dit probleem al gesignaleerd,en was dus gelijk op de hoogte,dus zonder moeizame uitleg van onze kant.

Reactie Firma Majoor:

Bedankt voor uw uitvoerige review en fijn dat het snel en goed is opgelost.

G. Verhoeven

Goed.

Zou fijn zijn geweest als er een uitgebreide handleiding bij de bestelling had gezeten (welke je wel op de website kunt lezen, maar ik heb niet altijd een computer bij de hand).

Reactie Firma Majoor:

Wij hebben uw review gelezen waarvoor hartelijke dank. Ook uw opmerking zullen wij intern doornemen om het voor onze klanten zo duidelijk mogelijk te maken online en offline. Mocht u nog vragen... Wij hebben uw review gelezen waarvoor hartelijke dank. Ook uw opmerking zullen wij intern doornemen om het voor onze klanten zo duidelijk mogelijk te maken online en offline. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons altijd benaderen via telefoon, mail of chat.

Huub Manders

Razendsnelle en correcte levering !

nvt

Reactie Firma Majoor:

Fijn dat het zo vlot verlopen is en bedankt voor uw review! Vriendelijke groetjes Fulco