Monique Kingma

Wiro gebruik ik al vele jaren tot volle tevredenheid voor wastafels, chroom, rvs en ook kunststof. Het laat een filmlaagje achter waardoor kalk niet gemakkelijk aanzet. Ook mijn dochter die... Wiro gebruik ik al vele jaren tot volle tevredenheid voor wastafels, chroom, rvs en ook kunststof. Het laat een filmlaagje achter waardoor kalk niet gemakkelijk aanzet. Ook mijn dochter die binnenkort haar eerste huisje gaat betrekken wil met Wiro gaan schoonmaken!

Misschien leuk om vaste klanten een kleine proefverpakking voor vrienden of familie mee te sturen met een leuke aanbieding voor nieuwe klanten nu de beurzen even niet doorgaan...

Reactie Firma Majoor:

Hartelijk bedankt voor de leuke review en fijn te vernemen dat je zo tevreden bent! Ook een leuke tip waar wij intern eens goed naar zullen kijken. Mogen wij wat tips teruggeven?... Hartelijk bedankt voor de leuke review en fijn te vernemen dat je zo tevreden bent! Ook een leuke tip waar wij intern eens goed naar zullen kijken. Mogen wij wat tips teruggeven?
-1-
Bespaar de verzendkosten en bestel samen, boven de E.35,00 geen verzendkosten!
-2-Geef je op voor de Majoor VIP Club, (zie homepage website) en pak 10% korting mee en krijg hooguit 2 maandelijkse mails met leuke tips en aanbiedingen!
Fijne glanzende dag en vriendelijke groetjes Fulco.

Henk Aardema

Goede levering

Reactie Firma Majoor:

Bedankt voor de mooie acht! Wij gaan door voor de tien en groetjes Fulco.

Jeroen Hendriks

Goede

Reactie Firma Majoor:

Heerlijk om te lezen en hier worden wij vrolijk van! Hartelijk bedankt!

D.A. Roorda

Prima bedrijf!

misschien een uitgebreider aanbod?

Reactie Firma Majoor:

Wij zullen dit koesteren en doorgaan!. Ook bedankt voor de tip en is er iets speciaals dat u zoekt naast onze aangeboden producten op leeronderhoud en schoonmaakgebied?

Ria Smits

Super

Reactie Firma Majoor:

Een opgestoken duim en een negen, geweldig en bedankt! Fulco.

Evie van Someren

Zeer goed bedrijf ik bestel al jaren

Ga zo door

Linda Baarle