Milano

Snelle levering en leuke aanbiedingen

Thai Mas BV

Goede website en in afgesproken termijn geleverd.

Fysiotherapie Santpoort-Zuid

Prima prijs, kwaliteit verhouding, goede communicatie en snel verzonden. Dikke 5 sterren waard !

Dolphins VOF

Zeer slecht

Dank voor uw review.
Echter hebben wij gister met u telefonisch gesproken en zijn wij eruit gekomen.
U zult vandaag de nieuwe zending van de post ontvangen.
Ik kan zien...
Dank voor uw review.
Echter hebben wij gister met u telefonisch gesproken en zijn wij eruit gekomen.
U zult vandaag de nieuwe zending van de post ontvangen.
Ik kan zien dat hij onderweg is.

Cafetaria de Prinsenhof

Geen eerdere ervaring. Ik had 4 Flessen desinfecteren gel van 500ml besteld. 2 van de 4 waren half gevuld. Alsof al door iemand is gebruikt. Jammer

Dank voor uw review.
Wij kunnen u verzekeren dat wij volledig volle flessen leveren.
Dank voor uw review.
Wij kunnen u verzekeren dat wij volledig volle flessen leveren.
Het gebeurd momenteel enorm veel dat bestellingen van handgel gepikt worden, of zelfs producten uit de doos worden gehaald tijdens transport van de bezorger. Ook kan een product gaan lekken.
Heeft u hierover al contact gehad met onze klantenservice?
Wij hadden namelijk gewoon 2 nieuwe kunnen toezenden.

R. Achten

Trap er niet in

Dank voor uw review,
Wij zijn graag benieuwd naar de details hiervan.

Jan Pardon

Bedrijf zelf ok, Post NL een ramp.
Niemand aan de deur geweest,geen TTC ,geen afhaalpunt opgegeven.Dan maar zelf de dichtsbijzijnde afhpt opgezocht.

Dank voor uw review.
Jammer dat u ons 1 ster geeft, gezien het probleem bij post-NL ligt. Wij hebben het uiterste geprobeerd om uw pakje te achterhalen, zelfs privé met post-NL gebeld, en gezocht welke afhaalpunten in uw omgeving lagen
Achteraf nog met elkaar gesproken dat we beide blij waren dat het pakje terecht was.
Wij wensen u alsnog veel plezier met uw bestelling.

Luc

Goede prijs-kwaliteit-verhouding, makkelijk te bestellen en op tijd geleverd. Degelijk materiaal.