Vijfschaft

Zeer aan te bevelen!! De beste wijnen,een ultieme smaak beleving!!

Carla

Leuk wijnpakket met heerlijke wijnen. Een aanrader!

Smaakvol pakket met leuke wijnomschrijvingen en toebehoren. Leuk om een keer te doen. Ik zou de wijnen wel nog een keer apart willen bestellen.

Sandra

Heel leuk pakket besteld met heerlijke wijnen!

Linda Kanters

Fijn wijnpakket met 6 verschillende wijnen waarbij je direct leert over de samenstelling van de wijn. Inclusief tips voor gerechten die de wijn complimenteren. Mooie aanvulling op de al lekkere... Fijn wijnpakket met 6 verschillende wijnen waarbij je direct leert over de samenstelling van de wijn. Inclusief tips voor gerechten die de wijn complimenteren. Mooie aanvulling op de al lekkere wijnen, want ook zonder gerechtjes zijn ze heerlijk. Ik vind het een aanrader!

Laura

Heel leuk wijnpakket met duidelijke omschrijvingen! Voor herhaling vatbaar!

Suzanne Lammers van Toorenburg

Zeer verrast door dit overheerlijke pakket met zes verschillende wijnen. Keurig netjes met begeleidende info per wijn hoe dat deze het best tot zijn recht komt. Ik heb intens genoten van de wijntjes... Zeer verrast door dit overheerlijke pakket met zes verschillende wijnen. Keurig netjes met begeleidende info per wijn hoe dat deze het best tot zijn recht komt. Ik heb intens genoten van de wijntjes die ik tot nu toe geproefd heb. Alles was ook keurig netjes verpakt. Absolute aanrader!

Francois

Alles prima verlopen. Veel informatie ontvangen bij de wijnen.
Over de smaak en kwaliteit van de wijnen valt nu nog niets te zeggen, het zal nog wel even duren voordat deze allemaal op zijn :)