jpbgrondverzet

Super snel en heel vriendelijke

allemaal goed

Michael Stoter

Afhandeling van de auto top.
Tot dat ik de auto had remmen deed hik niet kreeg te horen dat is roest komt goed.
Nu na 2 maanden alleen maar erger ben ik maar een andere garage gegaan pm...
Afhandeling van de auto top.
Nu na 2 maanden alleen maar erger ben ik maar een andere garage gegaan pm jet toch maar na te laten kijken. Blijkt dat het hele rem systeem op is en de schijven krom zijn. Gelijk gebeld met Financial lease krijg ik te horen u moet bij de garage zijn ik naar de garage krijg ik te horen geen garantie plus de aankoop is gedaan via tussen persoon dus ga daar maar heen. Ik Financial weer gebeld enige wat ze kunnen zegen neem een advocaat echt top mensen dat er zo een auto word afgeleverd die niet eens door de apk had mogen komen

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Heen gewoon dicht gaan en niet meer open gaan

Kotaik dienstverlening

Geweldige ervaring. Ik heb een auto makkelijk kunnen leasen bij financiallease. Ze zijn ook nog erg behulpzaam. Super ervaring!

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Goede service en hulp. Tips niet echt, ga zo door!

PAQ Qualitymanagement

Hele prettige samenwerking en snelle service. Ze denken mee en begrijpen dat je zo snel mogelijk in je nieuwe auto wilt rijden. Daarnaast zoeken ze ook echt de beste oplossing.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Sterk in klantvriendelijkheid. Geen verbeterpunten te bedenken.

DeklusvakmanMotzheim

Een hele fijne ervaring en een super snelle afwikkeling.

Ga zo door

KC klusbedrijf

Fijn contact. Zeer behulpzaam. 1 aanspreekpunt is zeer fijn.

Top

Hansa Healtcare Import Export Bv

Perfecte afhandeling in een korte tijd .
Zeer professionele medewerkers .
Vriendelijke
Korte wegen
Een zeer goed bedrijf

Ga zo door

Looss BV

Zeer snel, servicegericht en prettig in de omgang

Boersma Schoenen

Snelle service als het gaat om de aanvraag. Afhandeling qua mail had sneller gekund. Ik heb 3 x dingen moeten mailen omdat het nergens terug te vinden was. Uiteindelijk is alles op de juiste plek... Snelle service als het gaat om de aanvraag. Afhandeling qua mail had sneller gekund. Ik heb 3 x dingen moeten mailen omdat het nergens terug te vinden was. Uiteindelijk is alles op de juiste plek gekomen.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Sterke punten: Contact via telefoon was prima, zodra ik belde wisten jullie meteen waar het om ging. Verbeterpunten: duidelijkheid over email adressen en waar bepaalde zaken heen moeten. Dan gaat... Sterke punten: Contact via telefoon was prima, zodra ik belde wisten jullie meteen waar het om ging. Verbeterpunten: duidelijkheid over email adressen en waar bepaalde zaken heen moeten. Dan gaat het nog sneller.

Emanuel Productions

Bijzonder professionele en vriendelijke service!