Kotaik dienstverlening

Geweldige ervaring. Ik heb een auto makkelijk kunnen leasen bij financiallease. Ze zijn ook nog erg behulpzaam. Super ervaring!

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Goede service en hulp. Tips niet echt, ga zo door!

PAQ Qualitymanagement

Hele prettige samenwerking en snelle service. Ze denken mee en begrijpen dat je zo snel mogelijk in je nieuwe auto wilt rijden. Daarnaast zoeken ze ook echt de beste oplossing.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Sterk in klantvriendelijkheid. Geen verbeterpunten te bedenken.

DeklusvakmanMotzheim

Een hele fijne ervaring en een super snelle afwikkeling.

Ga zo door

KC klusbedrijf

Fijn contact. Zeer behulpzaam. 1 aanspreekpunt is zeer fijn.

Top

Hansa Healtcare Import Export Bv

Perfecte afhandeling in een korte tijd .
Zeer professionele medewerkers .
Vriendelijke
Korte wegen
Een zeer goed bedrijf

Ga zo door

Looss BV

Zeer snel, servicegericht en prettig in de omgang

Boersma Schoenen

Snelle service als het gaat om de aanvraag. Afhandeling qua mail had sneller gekund. Ik heb 3 x dingen moeten mailen omdat het nergens terug te vinden was. Uiteindelijk is alles op de juiste plek... Snelle service als het gaat om de aanvraag. Afhandeling qua mail had sneller gekund. Ik heb 3 x dingen moeten mailen omdat het nergens terug te vinden was. Uiteindelijk is alles op de juiste plek gekomen.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Sterke punten: Contact via telefoon was prima, zodra ik belde wisten jullie meteen waar het om ging. Verbeterpunten: duidelijkheid over email adressen en waar bepaalde zaken heen moeten. Dan gaat... Sterke punten: Contact via telefoon was prima, zodra ik belde wisten jullie meteen waar het om ging. Verbeterpunten: duidelijkheid over email adressen en waar bepaalde zaken heen moeten. Dan gaat het nog sneller.

Emanuel Productions

Bijzonder professionele en vriendelijke service!

Goedsign Racing

Zeer goede en duidelijke maatschappij.
De service is snel en staan altijd voor je klaar super geholpen. Bedankt

Cekastoffen

Bijzonder klant vriendelijk en goed geholpen