C. Blom Installatiebedrijf

Snel geregeld, goede uitleg. Al mijn vragen goed beantwoord. Waardoor ik duidelijkheid kreeg.
Top ervaring.
Ga zo door.

Halra beton en kelder bouw

Super snelle service via telefoon en imail vriendelijke werknemers andere auto is zo geregeld mijn waardering

Ga zo door

k.s.klusbedrijf

Zeer snelle afhandeling en goed geregeld

New Industrials

Super snel mijn bedrijfswagen geregeld tegen een scherp tarief. Behulpzame medewerkers, zowel telefonisch als per mail.

Bel erwin

Een goeie hulp
Goeie uitleg
Vriendelijk behandeld
Kortom super

stucadoorsbedrijf sven kieboom

Zeer snelle en goede behandeling

Dohe

Ze leggen duidelijk uit wat wel en niet kan en hoe ze het gaan doen. bij verschillende lease bedrijven aanvraag ingediend, of je hoort niks weer of het kan niet en bij hun wel/

ze duidelijk met uitleg

Rhf

Zo snel had ik het niet verwacht, alles goed geregeld zonder rare verassingen .

Snel en helder afspraken

jpbgrondverzet

Super snel en heel vriendelijke

allemaal goed

Michael Stoter

Afhandeling van de auto top.
Tot dat ik de auto had remmen deed hik niet kreeg te horen dat is roest komt goed.
Nu na 2 maanden alleen maar erger ben ik maar een andere garage gegaan pm...
Afhandeling van de auto top.
Nu na 2 maanden alleen maar erger ben ik maar een andere garage gegaan pm jet toch maar na te laten kijken. Blijkt dat het hele rem systeem op is en de schijven krom zijn. Gelijk gebeld met Financial lease krijg ik te horen u moet bij de garage zijn ik naar de garage krijg ik te horen geen garantie plus de aankoop is gedaan via tussen persoon dus ga daar maar heen. Ik Financial weer gebeld enige wat ze kunnen zegen neem een advocaat echt top mensen dat er zo een auto word afgeleverd die niet eens door de apk had mogen komen

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Heen gewoon dicht gaan en niet meer open gaan