Had een lening bij hun maar ik kreeg gezondheids problemen dus ik kon het maand bedraag niet meer betalen. en vroeg om een regeling wat hun zelf voor stelde om me tehelpen heb nooit antwoord... Had een lening bij hun maar ik kreeg gezondheids problemen dus ik kon het maand bedraag niet meer betalen. en vroeg om een regeling wat hun zelf voor stelde om me tehelpen heb nooit antwoord gekregen alleen maar bedreigingen van je hebt achter staand van drie maanden betaal nu anders nemen we het voertuig in. hebben ze gedaan. en nu zie ik bij bkr dat er volgens hun nu nog 9300 open zou moeten staan bijna de gehele lease bedraag dus en dat terwel ik 2 jaar lang al had betaald. er zou nu niks mogen open staan omdat het voertuig door hun is verkocht aan een auto bedrijf in haarlem. Waar zijn zij nu mee bezig weet jij het weet ik het. Nee hun zijn niks waard helpen doen ze niet wel bedreigen.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

verbeter eens jullie beloften aan iemand en zeg niiet van kunnen we helpen ergens mee en dan niks doen behalve bedreigen

Reactie FinancialLease.nl:

Geachte heer Van den Berg,

Geachte heer Van den Berg,

Uit de door u geplaatste review op onze website blijkt dat u een slechte ervaring heeft gehad met de kredietverstrekker waar uw contract destijds is ondergebracht. Hoewel wij hierin niet betrokken zijn, komen wij graag alsnog met u in contact om de situatie te bespreken en u te adviseren over mogelijke oplossingen. In de afgelopen dagen hebben wij meermaals geprobeerd om telefonisch contact met u op te nemen, helaas is dit niet gelukt op het bij ons bekende telefoonnummer.

Wellicht kunt u ons bellen, mailen of reageren op dit bericht met uw telefoonnummer? Dan nemen wij direct contact met u op!
---------
Beste,
Bedankt voor je bericht. We vinden het erg vervelend om te lezen dat je een vervelende ervaring hebt betreft de betalingen. Wij nemen zo snel mogelijk contact op om tot een oplossing te komen.
---------

FF Entertainment

Voor de tweede maal weer een unieke belevenis met FinancialLease.nl! Waar het mij om gaat is persoonlijk, betrouwbaar en super meedenkende gezellige club mensen. Altijd snel antwoorden op al mijn... Voor de tweede maal weer een unieke belevenis met FinancialLease.nl! Waar het mij om gaat is persoonlijk, betrouwbaar en super meedenkende gezellige club mensen. Altijd snel antwoorden op al mijn vragen, geen onduidelijk heden en zeker geen adertjes onder het gras! Maar met een dikke stip op één.... alle medewerkers van FinancialLease.nl die aan mijn lease hebben meegewerkt! Dikke dankjewel! Ik rij voor de tweede lease deal weer enkele jaren met een grote glimlach!

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Waar mag het kratje bier en de fles witte wijn naartoe?

Nikos

Snelle service. Fijn geholpen.

Schaffels Beheer BV

Op de website staat 'acceptatie zonder jaarcijfers mogelijk', Ideaal voor starters, ZZPers etc. - het is gewoon niet waar.
Mijn aanvraag werd afgewezen omdat de jaarcijfers niet toereikend...
Mijn aanvraag werd afgewezen omdat de jaarcijfers niet toereikend zouden zijn. Hoe dan? Geen acceptatie en toch onderzoek? Navraag leert dat er wel jaarcijferonderzoek wordt gedaan bij aanvragen boven 25.000 euro; maar dat was bij niet het geval. Conclusie; deze club neemt het niet zo nauw met de waarheid ; niet vertrouwen dus

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

ga eens doen wat je schrijft op je website

IT project management

Super, Tjeerd denkt mee en heeft zich super ingezet!

Hellema makelaars

Uitstekende informatie en offerte en er is snel gewerkt.
Duidelijke aanbeveling.

Zorg & Dienstverlening Op Maat

Wij zijn zeer tevreden over jullie. Vanaf het begin geholpen door Michiel. Altijd snel duidelijke informatie gekregen. Ze zijn altijd heel vriendelijk en denken met je mee. Zeker een aanrader!

Vriendelijk en meedenkend!

Amar Ramsundersingh

Het zijn complete oplichters ! Misschien discrimineren ze zelfs ! Eerst grote woorden dat niet wordt gekeken naar jaarrekeningen, om daarna moeilijk te doen als ze achtereenvolgende jaarrekeningen... Het zijn complete oplichters ! Misschien discrimineren ze zelfs ! Eerst grote woorden dat niet wordt gekeken naar jaarrekeningen, om daarna moeilijk te doen als ze achtereenvolgende jaarrekeningen ontvangen met een positief bedrijfsresultaat. Echt het type bedrijf waarvan je achteraf kotst !!...Bah !!

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Wees eerlijk in je reclame uiting en discrimineer niet !!

Montagebedrijf Berkers

Zeer tevreden over Financial lease, altijd goed geholpen en meedenkend.