John

Super Slecht

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Bewaar jullie slappe verhalen en stop met deze onzin verhalen. Wees eerlijk tegen de klant

Reactie FinancialLease.nl:

Hi John, het spijt ons dat je niet naar verwachting hebben kunnen helpen. We nemen je feedback mee in de verbetering van onze service!

Ons trefpunt

Al aantal keer een auto gekocht via Financial lease

Goede service

Strike security

Top contact gehad met Kenzo wat een topper! En de overige medewerkers waarmee ik contact heb gehad erg tevreden zeker een aanraden helpen met je van a tot z !

Geen verbeter punten klant vriendelijk een 10

Reactie FinancialLease.nl:

Fijn dat we je konden helpen met een passende Financial Leaseoplossing. We geven de complimenten door aan Kenzo. Veilige kilometers gewenst!

Hulp 4 Life

Vanaf het begin tot koop bedrijfswagen kan ik alleen maar zeggen dat Financial Lease mij goed heeft geholpen. Vooral Robin van Dijck die mij zonder opdringen van een voertuig(en) met veel geduld... Vanaf het begin tot koop bedrijfswagen kan ik alleen maar zeggen dat Financial Lease mij goed heeft geholpen. Vooral Robin van Dijck die mij zonder opdringen van een voertuig(en) met veel geduld heeft geholpen. Dat geeft mij als klant een heel fijn gevoel.

GEEN

Reactie FinancialLease.nl:

Fijn dat we je konden helpen met een passende Financial Leaseoplossing. We geven de complimenten door aan Robin. Veilige kilometers gewenst!

sens DJ bemiddelingsbureau

Super Bedankt Leroy en Damian, erg goed geholpen en mijn auto was snel geregeld! vandaag ophalen, Top en succes snelle jongens!

je krijgt extra aandacht

Reactie FinancialLease.nl:

Fijn dat we je konden helpen met een passende Financial Leaseoplossing. We geven de complimenten door aan Leroy en Damian. Veilige kilometers gewenst!

Stephan snoeks klussenbedrijf

Goed geholpen en snelle service

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Ik kan niks negatief zeggen op mijn voorstel

Reactie FinancialLease.nl:

Hi Stephan, snelheid is een van onze belangrijkste kernwaarden, fijn dat je dit ook zo hebt ervaren. Bedankt voor de review!

de Vroome Montage

Waardeloos geen ander woord voor over

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

laten niets van zich horen als de looptijd voorbij is en als je een mail stuurt, geen reactie terug. Na 2 maanden weer contact opgezocht en dan komen ze met dat er nog een bedrag open staat wat... laten niets van zich horen als de looptijd voorbij is en als je een mail stuurt, geen reactie terug. Na 2 maanden weer contact opgezocht en dan komen ze met dat er nog een bedrag open staat wat totale onzin is. betalingen lopen automatisch. En mocht het toch zo zijn dan stel je je klant in kennis.

The Palate

Heel goed geholpen door Lars ondanks ik een lastige klant ben die steeds van gedachten verandert werd ik optimaal geholpen en ook in het oplossen van een onderliggend probleem met de bank werd... Heel goed geholpen door Lars ondanks ik een lastige klant ben die steeds van gedachten verandert werd ik optimaal geholpen en ook in het oplossen van een onderliggend probleem met de bank werd helemaal in meegedacht zeker een aanrader top werk!

Reactie FinancialLease.nl:

Fijn dat we je konden helpen met een passende Financial Leaseoplossing. We geven de complimenten door aan Lars. Veilige kilometers gewenst!

GJ Security Services

Zeer goed en snel geholpen . Zeer blij met hun hulp

Reactie FinancialLease.nl:

Hi, wij zijn blij dat we jou hebben kunnen helpen met een passende Financial Leaseoplossing. Dank je wel voor je review :-)

Marieke Bosch NT2

Prima geholpen, betrouwbaar.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Tip: Documenten naar de Bank in de ochtend zodat de bank dit dezelfde dag nog kan verwerken.

Reactie FinancialLease.nl:

Hi Marieke, wij zijn blij dat we jou hebben kunnen helpen met een passende Financial Leaseoplossing. Dank je wel voor je review :-)