snackpointdeheister

Onbetrouwbaar

Eerlijk zijn

SM Vloer

Goed geholpen door Zakaria. Heeft alles zo goed mogelijk uitgelegd en je kom echt alles vragen aan hem. Er wordt snel met je contact gelegd service was echt top.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Geen tips vond het echt goed gaan. Zou zeker iedereen aanbevelen. Iedereen doet vast zijn werk goed maar Zakaria deed het uitstekend.

Reactie FinancialLease.nl:

Bedankt voor de aardige review, fijn dat we je van dienst konden zijn. We geven de complimenten door aan Zakaria! Veel plezier met de bedrijfsauto.

Aki

Very good

best online experience

Reactie FinancialLease.nl:

Thank you for the nice review!

ijaz

Goed geholpen door Tom. Alles was zeer duidelijk. Dankjewel topper.

Beste

Reactie FinancialLease.nl:

Fijn dat we je konden helpen met een passende Financial Leaseoplossing. We geven de complimenten door aan Tom. Veilige kilometers gewenst!

Dreamhouse onderhoud services

Ik ben zeer tevreden.

De Walzende Kwast

Snel en duidelijk

Reactie FinancialLease.nl:

Bedankt voor je aardige beoordeling!

Stefan

Wij hebben nu 2 auto's via financial lease geregeld voor onze zaak. Prima en alles snel geregeld!

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Beller is sneller! Wil je zaken doen of heb je vragen dan kan je beter bellen want via de chat krijg je geen reactie (en dat is geen momentopname).

Reactie FinancialLease.nl:

Bedankt voor je feedback, we nemen dit mee om onze processen te verbeteren! Fijn om te horen dat je verder goed geholpen bent.

John

Super Slecht

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Bewaar jullie slappe verhalen en stop met deze onzin verhalen. Wees eerlijk tegen de klant

Reactie FinancialLease.nl:

Hi John, het spijt ons dat je niet naar verwachting hebben kunnen helpen. We nemen je feedback mee in de verbetering van onze service!

Ons trefpunt

Al aantal keer een auto gekocht via Financial lease

Goede service

Strike security

Top contact gehad met Kenzo wat een topper! En de overige medewerkers waarmee ik contact heb gehad erg tevreden zeker een aanraden helpen met je van a tot z !

Geen verbeter punten klant vriendelijk een 10

Reactie FinancialLease.nl:

Fijn dat we je konden helpen met een passende Financial Leaseoplossing. We geven de complimenten door aan Kenzo. Veilige kilometers gewenst!