Easy star IT Solutions

Ik ben zeer tevreden met mijn ervaring in het afsluiten van een financial lease, waarbij Damian als contractpersoon fungeerde. Zijn professionaliteit en deskundigheid hebben het proces aanzienlijk... Ik ben zeer tevreden met mijn ervaring in het afsluiten van een financial lease, waarbij Damian als contractpersoon fungeerde. Zijn professionaliteit en deskundigheid hebben het proces aanzienlijk vereenvoudigd.

Damian was uiterst behulpzaam bij het beantwoorden van al mijn vragen en zorgde ervoor dat ik volledig op de hoogte was van de voorwaarden van het leasecontract. Zijn transparantie en duidelijke communicatie gaven me het vertrouwen dat ik nodig had bij het nemen van deze financiële beslissing.

Daarnaast was Damian flexibel en bereid om aan mijn specifieke behoeften tegemoet te komen. De gehele transactie verliep soepel en efficiënt, wat mijn tevredenheid alleen maar vergroot.

Al met al kan ik de financial lease met Damian als contactpersoon ten zeerste aanbevelen. Zijn professionaliteit, vriendelijkheid en toewijding aan klanttevredenheid maken hem een uitstekende partner bij financiële transacties.

Ga zo door!

Stefano

Mijn ervaring met jullie was perfect.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Mijn ervaring met jullie was perfect.

Reactie FinancialLease.nl:

Hi Stefano, bedankt voor de review! Veel plezier met je auto.

Schilderguesh

Hartelijk dank financieellease grassen voor jullie Ik heb een BMW 5 serie kunnen kopen, het ging snel en efficiënt in 3 dagen alles was al opgelost bij mijn aankoop

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

alles werd goed afgehandeld met veel prefectionalisme

Reactie FinancialLease.nl:

Hi, wij zijn blij dat we jou hebben kunnen helpen met een passende Financial Leaseoplossing. Dank je wel voor je review :-)

Joanna

Heel tevreden! Super snel en goed geholpen door Geoffrey binnen 3 dagen was alles geregeld top!

Snelle service!

Michiel van Roon

Zeer goede ervaringen met FinancialLease.nl

Geen verbeterpunten

Kemal Tuncbilek

3e aankoop via financiële lease’ snelle feedback en de vertrouwdheid naar samenwerking

Geen punten

Dylan's DienstVerlening

Goede en duidelijke service van Zakaria. Alles werd snel geregeld

nvt

M Jansen Dienstverlening

Zeer tevreden snel en goed geregeld

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Verbeter punt zou zijn dat je tussentijdse extra aflossingen zou kunnen doen

Dwarka BV

Slechte service en super onduidelijk !

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

gewoon eerlijk vertellen wat de kosten zijn en niet achteraf verwijzen naar Hilterman Lease en die verwijzen weer terug naar FL

Zan

Mijn ervaring is enorm goed en vlekkeloos! Er valt niets aan toe te voegen. Mijn persoonlijke adviseur werd bij toeval Vincent Scharff en wat ben ik daar blij mee! Hij heeft alles en zelfs meer... Mijn ervaring is enorm goed en vlekkeloos! Er valt niets aan toe te voegen. Mijn persoonlijke adviseur werd bij toeval Vincent Scharff en wat ben ik daar blij mee! Hij heeft alles en zelfs meer geregeld dan waar ik om vroeg!

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Alleen maar positieve ervaring gehad, niets aan toe te voegen!

Reactie FinancialLease.nl:

Fijn dat we je konden helpen met een passende Financial Leaseoplossing. We geven de complimenten door aan Vincent. Veilige kilometers gewenst!