Deskundigheid van uw lease adviseur
Toelichting op het ontvangen voorstel
Het gemak van een offerte aanvragen
Reactie snelheid van uw offerte aanvraag

Slagerij Timmers & Zonen

Snel en accuraat.

De snelheid,-.

cac aannemingsbedrijf

Zeer positief

snelle afhandeling

hmmm ja, bij de eerste aanvraag had ik vermeld dat ik over 3 weken pa's de auto eventueel konnemen. omdat ik nog een huurauto had voor die period. In die periode werd ik wel 2 of 3 x per week... hmmm ja, bij de eerste aanvraag had ik vermeld dat ik over 3 weken pa's de auto eventueel konnemen. omdat ik nog een huurauto had voor die period. In die periode werd ik wel 2 of 3 x per week gevraagt via WhatsApp of ik Al was wezen kijken voor de auto. ik vond het zelf een beetje opdringerig overkomen. iets te veel pushen om een contract snel af te sluiten. tenminste zo kwam het bij mij over. mischien was dit niet jullie bedoeling, dat zou kunnen.

Installatieburomazurel@gmail.com

Top

STUC Arslam holding bv

Zijn heel snel in beoordeling kredietwaardigheid. Denken met klant mee als leverancier niet geaccepteerd wordt, ik heb in ieder geval betere auto er aan over gehouden

In mijn geval bleek dat leveran cier
geen website had en geen echte garage de toegezegde garantie kon het bedrijf nooit nakomen, ben blij dat leverancier werd afgekeurd

Heb een goede dienst verlening ervaren, heb daarom geen verbeter tips

Printinkoop

Snelle reactie en denk mee!

Snelle reactie , deskundigheid

Niet

Tot nu toe erg goed, goed bereikbaar en ze nemen de tijd om alles uit te leggen

Duidelijk, overzichtelijk, ze nemen de tijd, goed bereikbaar.

Geweldig! Goede bereikbaarheid, denken professioneel en klantvriendelijk mee. Netjes geregeld.

Bereikbaarheid, deskundigheid, klantvriendelijkheid.

Soms iets meer duidelijkheid schetsen over het gehele tijdsbestek.

Makkelijk snel en goed geregeld

contact verliep erg snel en geordend

nee

Goed! Alles wat je moet verwachten staat op de site, als je het niet snapt kan je bellen en krijg je duidelijke uitleg. Er was niks wat ik niet verwachtte, alles wat toch iets anders was werd van te... Goed! Alles wat je moet verwachten staat op de site, als je het niet snapt kan je bellen en krijg je duidelijke uitleg. Er was niks wat ik niet verwachtte, alles wat toch iets anders was werd van te voren al over gebeld zodat ik geen verrassingen zag ik het contract. Helemaal top geregeld!

Persoonlijk contact ging makkelijk en snel. Na een paar keer bellen wisten ze al wie ik was en waar ik mee bezig was. Ook heb je gewoon een mens aan de lijn en niet iemand die zich aan een script... Persoonlijk contact ging makkelijk en snel. Na een paar keer bellen wisten ze al wie ik was en waar ik mee bezig was. Ook heb je gewoon een mens aan de lijn en niet iemand die zich aan een script moet houden oid.

Paar kleine foutjes op de website, maar dat zijn dingen die je als website bouwer vooral ziet. ;)

Bedrijf is goed bereikbaar, komt afspraken na en zijn kundig.

Bereikbaarheid en afspraken nakomen

Alles verliep vlekkeloos, geen verbeter punten vanuit mij