Deskundigheid van uw lease adviseur
Toelichting op het ontvangen voorstel
Het gemak van een offerte aanvragen
Reactie snelheid van uw offerte aanvraag

Goed en gemakkelijk

Behulpzaam en geruststellend

Heb ik niet

van Laar Regeltechniek

Ik had een paar auto's uitgezocht en bekeken. En 1 auto wilde ik graag kopen. De helft zelf betalen en de andere helft in de financial lease vorm. De aanvraag en de goedkeuring ging razend snel. Erg... Ik had een paar auto's uitgezocht en bekeken. En 1 auto wilde ik graag kopen. De helft zelf betalen en de andere helft in de financial lease vorm. De aanvraag en de goedkeuring ging razend snel. Erg tevreden hierover.

Snelle antwoorden, goed bereikbaar en vragen mag altijd.

Willem

Snel en makkelijk geregeld.

Goede website, snelle reactie via mail en alles gaat via dezelfde contact persoon.

Culture2share

Uitstekend

Goede informatie

AVfashion

Zeer goed

Snelle behandeling van de aanvraag

Maud Jonkhout Advies & Leiderschap

Service gericht, snelle afhandeling, vriendelijke en kundige medewerkers

Hun visie om beginnende ZZP'ers de kans te bieden om een auto te leasen is een uitkomst voor mensen zoals ik! Daarnaast de hoge mate van servicegerichtheid, de snelle opvolging en de altijd... Hun visie om beginnende ZZP'ers de kans te bieden om een auto te leasen is een uitkomst voor mensen zoals ik! Daarnaast de hoge mate van servicegerichtheid, de snelle opvolging en de altijd vriendelijke medewerkers die helemaal op de hoogte zijn.

Via de mail correspondeer je met verschillende bedrijven die onder dezelfde holding vallen, dat is af en toe verwarrend

Erg behulpzaam en vriendelijk

Meedenkend

Wellicht iets meer informatie over het aanschafproces

Zeer snel

Geven starters ook een kans

Top service!

Communicatie en verwerkingstijd

Prima.

Geen wacht tijden bij bellen. Duidelijk en vriendelijk contact. Alles snel geregeld.

Iets meer uitleg over hoe alles in zijn werk gaat mbt financiering / verzekering / afhandeling.