Deskundigheid van uw lease adviseur
Toelichting op het ontvangen voorstel
Het gemak van een offerte aanvragen
Reactie snelheid van uw offerte aanvraag

Yama Yoga

Waren de eerste met voorstel daarna nog zeker 3 aanbieders.. maar dan gaan we voor de eerste..

Snel met goedkeuring..

Dit ging over handtekening die kennelijk niet overeen kwam. Dit terwijl contract 2 dagen eerder getekend was. Lastig bereikbaar, op dag van aflevering geen feestje maar lastige telefoontjes.
Ook verkoper Louwman snapte het niet.
Was smetje op aflevering.
Maandelijks bedrag is hoger dan eerder voorstel

Menta Media

Snel en duidelijk

Goede communicatie

Stappenplan aanleveren van de actiepunten die genomen moeten worden, zodat de klant en leverancier direct weten wat ze te wachten staat.

Maria MariaCareWithlove

Snel gehandeld

collegialiteit

nvt

Hodisha

Heel goed

ze zijn duidelijk

K Tabor karl training

Duidelijk,snell afronden en kan altijd aangepast woorden.

Probieren om iedereen te tevreden maken

Niks

N. van 't loo

Prettig geregeld

snel handelen en antwoorden

Bij de offerte wat extra uitleg kan geen kwaad

Myvana Voor Zorg

Zeer positief

Deskundigheid personeel
Geen discriminatie van leeftijd

Een welkomst cadeau zou welkom zijn ...

SuccessieInBedrijf

Op zich weer een goede ervaring met financial Lease bij het aanvragen van mijn 2e lease auto, hoewel er in de afwikkeling toch wel wat mis is gegaan.

klantvriendelijk en snelle reactie op vragen

bij het oversluiten van mijn contract naar een andere auto werd het volledige bedrag aan de garage uitbetaald, terwijl het lopende contract rechtstreeks moest worden afgelost. Door de... bij het oversluiten van mijn contract naar een andere auto werd het volledige bedrag aan de garage uitbetaald, terwijl het lopende contract rechtstreeks moest worden afgelost. Door de identificatieprocedure aan huis viel ik volgens Alpha Credits net buiten de uitstel van termijnbetaling regeling i.v.m de Coronacrisis. Ik kreeg wel uitstel voor mijn oude lening, maar die is natuurlijk afgelost, daaraan heb ik natuurlijk niets. Ik heb hiertegen geprotesteerd en zij verwezen mij terug naar Financial Lease. Tot op heden nog geen reactie gehad op mijn klacht bij Alpha Credits en ook geen oplossing, terwijl de datum van het contract op 19 maart is en zij op hun website vermelden dat het geldt voor contracten afgesloten na 19 maart. Dit is alweer een maand geleden en ik heb nog steeds geen antwoord.

Direct Sushi

Toegankelijk en vriendelijke doch professionele behandeling

snel kunnen handelen

aflevering beter afstemmen met leverancier

bikemario

Uitstekend