Deskundigheid
Medewerkers
Gratis aflevering
Communicatie

Lisanne

Goed en snel geholpen door Thomas. Door de ruime keuze aan autos heb ik snel een auto kunnen kiezen.

Veel keuze qua autos

Noah Boer

Erg mooie auto gekocht bij Melvin. Binnen een dag geregeld, dat was fijn!

Gerard

Leuk bedrijf met mooie autos

Online besteld en snel geleverd!

Buurtvereniging Oosterhaar

Leuke auto gekocht! Lease was snel geregeld!

Niets aan te merken

Nick

Mooie Combo gekocht bedankt voor de snelle service thomas

Snelheid

Leuk bedrijf! Met leuke verkopers, ze zijn eerlijk met me om gegaan

Geen proefrit nodig

NEDE BV

Goed en snel behandeld!

Snelheid was echt een pre. De auto's worden ook keurig afgeleverd.

Ayon

Ik had het nog nooit eerder gedaan, een auto kopen op afstand. Het is natuurlijk even wennen zo’n online platform voor bedrijfswagen.
Gelukkig maken ze hun beloftes waar en was ik blij...
Gelukkig maken ze hun beloftes waar en was ik blij verrast toen de auto bezorgd werd. Hij ziet er top uit.

Een enorm plus punt vind ik de garantie die je erbij kan krijgen. Ik vertelde dat het voor mij belangrijk is dat de auto blijft rijden, daar had Melvin wel een oplossing voor:
voor 25 euro per...
voor 25 euro per maand extra heb ik een JAAR garantie op de auto! Ga zo door!

Ik zocht een auto waar ik niks meer aan hoefde te doen, nu bij graven een auto gekocht vanuit het concept wat zij handteren, auto is Klaar om geleverd te worden, en binnen 48 uur stond de ford... Ik zocht een auto waar ik niks meer aan hoefde te doen, nu bij graven een auto gekocht vanuit het concept wat zij handteren, auto is Klaar om geleverd te worden, en binnen 48 uur stond de ford transit bij mij voor de deur!

Chiel legt duidelijk uit welke opties er zijn wat wat dit dit betekend voor mijn bedrijf. Het duidelijk en ik ben tevreden!

Volgende keer een blauwe haha, ik heb de ford transit via de telefoon gekocht, niets kunnen vinden wat verbeterd had moeten worden.

Goede ervaring

Goede service