Deskundigheid
Medewerkers
Gratis aflevering
Communicatie

Patrick Strijker

Ben vriendelijke geholpen door Bastiaan, snel alles geregeld gelukkig erg tevreden

Snelle service

WMP-Tech

Zeer net bedrijf. Goede en snelle service.

De klantgerichtheid waar Sebastiaan mee werkt is top.

Het leasecontract iets simpeler uitleggen voor een simpele loodgieter zoals ik;p

Arnoud Treur

Ik heb afgelopen week mijn eerste bedrijfsauto er gehaald
En ben door Bastiaan geholpen . Dat ging heel vlot en goed
Het is een aanrader de volgende auto regel ik weer bij hun TOP...
Ik heb afgelopen week mijn eerste bedrijfsauto er gehaald
En ben door Bastiaan geholpen . Dat ging heel vlot en goed
Het is een aanrader de volgende auto regel ik weer bij hun TOP bedankt

Dikkerboom

Auto werd vlot geleverd

Op zich was de service tot aan het leveren van de auto prima geregeld door dhr Bastiaan Kroep. Daar ben ik ook heel tevreden over.

Achteraf kreeg ik een rekening voor administratiekosten van maar liefst 150.00 euro. Hier heeft dhr Bastiaan Kroep mij niet over ingelicht. Voor een paar stukjes papier op te sturen dat met twee... Achteraf kreeg ik een rekening voor administratiekosten van maar liefst 150.00 euro. Hier heeft dhr Bastiaan Kroep mij niet over ingelicht. Voor een paar stukjes papier op te sturen dat met twee klikjes verstuurd is vind ik werkelijk belachelijk. Daardoor moet ik mijn feetback uiteindelijk herzien en met een onvoldoende rapporteren

TD Express

Uitstekend en accuraat geholpen.

Goeie en snelle service ook snelle levering

Geen idee

TD Express

Ik werd snel te woord gestaan en vlot geholpen. Dhr Bastiaan Kroep heeft me uitstekend geholpen

Snel en accuraat. Ook vlotte levering

Fopma Multiservice

Dikke voldoende, een aanrader.

Van der Linden Afbouw

Klant vriendelijk, goed advies, fijn bedrijf

Dennis

Super tevreden met de auto. Flexibel personeel en een vriendelijke service. En het gratis laten afleveren van de auto is echt een uitkomst!

Gratis aflevering

dbthuistechniek

Waardeloos bedrijf dit, laatste keer dat ik hier mijn bedrijfswagen koop. Verkoop ging heeeel soepel (uiteraard) garantie ging al minder soepel, koppeling was compleet versleten bij de eerste keer... Waardeloos bedrijf dit, laatste keer dat ik hier mijn bedrijfswagen koop. Verkoop ging heeeel soepel (uiteraard) garantie ging al minder soepel, koppeling was compleet versleten bij de eerste keer dat de bus terug naar Greven ging hebben ze het dak gespoten (zat roest op) dit is netjes gebeurd, en de begrenzing er afgehaald. Maar ook heb ik zeer duidelijk kenbaar gemaakt dat de koppeling niet goed is, hun garage volgens verkoper Thomas zij is niks..... 3 weken later stond de bus voor de deur met een compleet versleten koppeling en heb ik zeker 2 weken een bus moeten huren, die zij niet vergoeden. De koppeling is gemaakt, maar de communicatie is waardeloos van Thomas.

Reparatie is uitgevoerd maar ging niet van harte

Wees duidelijk wat en wanneer je gaat doen, en luister naar je klanten!

Reactie Finalease.nl:

Beste Rob de Boer, we vinden het erg vervelend voor je dat je een probleem hebt ervaren met de koppeling. Met het schrijven van de review schets je echter een verkeerd beeld van de werkelijke... Beste Rob de Boer, we vinden het erg vervelend voor je dat je een probleem hebt ervaren met de koppeling. Met het schrijven van de review schets je echter een verkeerd beeld van de werkelijke situatie. Ik heb daarom alle correspondentie en telefoongesprekken in kaart gebracht om hier een kloppende reactie op te geven. Op 2 mei heb je een mooie Peugeot Expert uit 2012 bij ons gekocht met 139.000 km op de teller. Je was alleen teleurgesteld over enkele roestplekjes op het dak van de auto en je vroeg of we nog eens naar de koppeling wilde kijken. We hebben aangeboden de auto zo snel als mogelijk naar stadskanaal te brengen waarna de roestplekjes zijn weggehaald en het dak is bijgespoten. De koppeling hebben we uitgebreid in de werkplaats nagekeken. De koppelingsdruk was prima en na visuele inspectie is geen bijzondere slijtage of afwijking gedetecteerd. Later, op 13-06 vertelde je dat je de auto ook door Broekhuis hebt laten controleren en zij hebben wel iets geconstateerd aan de koppeling. Omdat we wel eens zien dat sommige dealers hun verliezen van de verkoop overcompenseren door onnodige en te dure reparaties in de werkplaats, controleren we altijd dubbel of deze constateringen terecht zijn. Als er een probleem blijkt te zijn, gaan niet zomaar onderdelen vervangen tot het probleem weg is. Daags daarna kregen we de melding dat jouw koppeling er opeens helemaal uit lag. We hebben de auto gerepatrieerd naar stadskanaal en konden je door de urgentie geen vervangend vervoer aanbieden. Je had ook geen garantie afgesloten zodat we ook vanuit Autotrust geen vervangend vervoer konden regelen. Helaas, maar zo werkt dat nu eenmaal. Het volgende werd geconstateerd; De koppeling was volledig verbrand en versleten door ongewone en opzettelijk veroorzaakte schade. Onze eerdere constateringen en de door jou gemelde constatering van Broekhuis sloten niet aan bij deze nieuwe situatie. We hebben daarop de koppeling ook laten beoordelen door een 3de partij die eveneens heeft geconstateerd dat de huidige koppelingsproblemen zijn ontstaan door opzettelijk en aaneengesloten langdurig de koppeling te laten slippen en te laten verbranden. Wij hebben ter goede trouw gehandeld en hebben uw meerdere malen aangeboden om de problemen te verhelpen en alles te vergoeden als wij in gebreke zijn gebleven. Gelukkig hebben wij door onze enorme volumes en zeer gespecialiseerde werkplaatsmedewerkers een dusdanige expertise opgebouwd dat we kunnen inschatten wanneer er geprobeerd wordt om ons een loer te draaien. Uw acties om geforceerd een nieuwe koppeling in de auto te krijgen op onze kosten heeft helaas voor u gefaald.