Reviews

8.7 / 10
128 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Deskundigheid
8.7/10
Resultaat
8.9/10
Advies
8.7/10
Medewerkers
8.9/10
Gratis aflevering
9.2/10
Communicatie
8.8/10

128 Reviews

Simeon infra

8/10

Heel klantvriendelijk en helpen je heel snel


Bart koopman

10/10

Goed geholpen door Bastiaan


Ype

8/10

Correct bedrijf en komen afspraken na.


Rob

10/10

Super snel geregeld. De auto stond binnen 1 dag bij mij voor de deur. Vriendelijk personeel en bedankt voor de snelle service.

Sterke punten

Gratis afleveren van de auto


Anoniem

8/10

Goede service en communicatie.

Sterke punten

Ze zijn wel van het doorpakken.


Theo

9/10

Na een lange zoektocht terecht gekomen bij Finalease. Vanwege mijn drukke werkzaamheden ben ik niet in de gelegenheid om auto's te bezichtigen gelukkig is dat bij Finalease ook niet nodig. De auto... Na een lange zoektocht terecht gekomen bij Finalease. Vanwege mijn drukke werkzaamheden ben ik niet in de gelegenheid om auto's te bezichtigen gelukkig is dat bij Finalease ook niet nodig. De auto wordt kosteloos bezorgd op het gewenste tijdstip. Super tevreden en goed geholpen door Thomas!

Sterke punten

Kosteloos bezorgen.


Anoniem

1/10
(Bewerkt)

Waardeloos bedrijf
Auto zonder werkende navigatie geleverd. Naar contact te hebben gezocht te horen dat
Ik er zelf een kaartenpakket voor moet kopen, want hun hebben de auto ook maar zo...
Waardeloos bedrijf
Auto zonder werkende navigatie geleverd. Naar contact te hebben gezocht te horen dat
Ik er zelf een kaartenpakket voor moet kopen, want hun hebben de auto ook maar zo aangeleverd gekregen. Niet werkend navigatiesysteem valt dus niet in de 2 weken volledige garantie . Slechte service van Thomas.

Verbeterpunten of tips

Als je zegt dat de klant teruggebeld word bel dan ook terug.

Reactie Finalease.nl:

Beste Dailey, u heeft helemaal gelijk. De auto had afgeleverd moeten worden met een sd-kaartje in de navigatie. We hebben ook een klantenservice en die hadden toch zeker dit met u opgelost. Zeker... Beste Dailey, u heeft helemaal gelijk. De auto had afgeleverd moeten worden met een sd-kaartje in de navigatie. We hebben ook een klantenservice en die hadden toch zeker dit met u opgelost. Zeker om dat het hier maar om een kaartje van 15 tot 20 euro gaat. Onze medewerkers van de verkoop en lease gaan niet over de beoordeling en afhandeling van klachten en daar zullen we zeker nogmaals op wijzen met u als voorbeeld. Onze klantenservice neemt contact met u op over de vergoeding van de sd-kaart.


the cleanbuster

1/10

Zeer slecht bedrijf, moeilijk contact mee te maken nadat hun je een kapotte auto leveren, buitenkant vol met schade, schakelbak kapot. Tijdig alles geannuleerd maar zij dwingen tot levering! Ze... Zeer slecht bedrijf, moeilijk contact mee te maken nadat hun je een kapotte auto leveren, buitenkant vol met schade, schakelbak kapot. Tijdig alles geannuleerd maar zij dwingen tot levering! Ze nemen pas contact met je op als je een advocaat inschakelt.

Sterke punten

geen

Verbeterpunten of tips

Mensen niet oplichten!!!!!

Reactie Finalease.nl:

Beste Meneer A. Mir van The Cleanbuster in Den Haag, we hebben alle gesprekken en oproepen in ons VOIP systeem nagelopen en geen gemiste oproepen van u gevonden. U heeft ook geen opzegging of... Beste Meneer A. Mir van The Cleanbuster in Den Haag, we hebben alle gesprekken en oproepen in ons VOIP systeem nagelopen en geen gemiste oproepen van u gevonden. U heeft ook geen opzegging of annulering gedaan. Niet schriftelijk, per mail of via de telefoon. U heeft ons wel ons op de hoogte gesteld van allerlei mankementen aan de auto nadat de auto in ontvangst was genomen. Aangezien we ook fouten kunnen maken, hebben we daarop direct kosteloos de auto weer opgehaald uit Den Haag en in Stadskanaal volledig nagekeken op de genoemde punten. Helaas moesten wij constateren dat alle genoemde gebreken onterecht waren en dat de auto technisch volledig in orde was. Dit hebben wij u telefonisch medegedeeld. In dit gesprek begon u vervolgens te dreigen met advocaten. Hier hebben we echter nooit iets van vernomen. We hebben wel de auto teruggebracht en heeft u onze chauffeur zowel met geweld als ook met de dood bedreigd. In onze kringen is het zeer ongebruikelijk mensen op deze manier te woord te staan en via smaad onterecht te proberen financieel gewin uit een zelf gecreëerde situatie te halen. Helaas heeft u blijkbaar elke vorm van fatsoen verloren.


Robin scherphof Dienstverlening

10/10

Zeer net bedrijf werd zeer goed geholpen door de mederwerker Bastiaan hij legt alles netjes en duidelijk uit ook de service dat ze de bus aan je adres bezorgen top 👍

Sterke punten

Zeer goede service


dtp multidiensten bv

8/10

Hij heeft mij goed geholpen de lease aanvraag was snel afgehandeld alleen de auto’s hadden wel een paar punten wat gemeld kon worden en dat was niet het geval.
Verder was alles naar wens. Hij heeft mij goed geholpen de lease aanvraag was snel afgehandeld alleen de auto’s hadden wel een paar punten wat gemeld kon worden en dat was niet het geval.
Verder was alles naar wens.

Sterke punten

Je wordt snel geholpen en de lease wordt snel afgehandeld.

Verbeterpunten of tips

Als de auto iets mankeert graag erbij melden!!!