Deskundigheid
Medewerkers
Gratis aflevering
Communicatie

Arnoud Treur

Ik heb afgelopen week mijn eerste bedrijfsauto er gehaald
En ben door Bastiaan geholpen . Dat ging heel vlot en goed
Het is een aanrader de volgende auto regel ik weer bij hun TOP...

Dikkerboom

Auto werd vlot geleverd

Op zich was de service tot aan het leveren van de auto prima geregeld door dhr Bastiaan Kroep. Daar ben ik ook heel tevreden over.

Achteraf kreeg ik een rekening voor administratiekosten van maar liefst 150.00 euro. Hier heeft dhr Bastiaan Kroep mij niet over ingelicht. Voor een paar stukjes papier op te sturen dat met twee klikjes verstuurd is vind ik werkelijk belachelijk. Daardoor moet ik mijn feetback uiteindelijk herzien en met een onvoldoende rapporteren

TD Express

Uitstekend en accuraat geholpen.

Goeie en snelle service ook snelle levering

Geen idee

TD Express

Ik werd snel te woord gestaan en vlot geholpen. Dhr Bastiaan Kroep heeft me uitstekend geholpen

Snel en accuraat. Ook vlotte levering

Fopma Multiservice

Dikke voldoende, een aanrader.

Van der Linden Afbouw

Klant vriendelijk, goed advies, fijn bedrijf

Dennis

Super tevreden met de auto. Flexibel personeel en een vriendelijke service. En het gratis laten afleveren van de auto is echt een uitkomst!

Gratis aflevering

dbthuistechniek

Waardeloos bedrijf dit, laatste keer dat ik hier mijn bedrijfswagen koop. Verkoop ging heeeel soepel (uiteraard) garantie ging al minder soepel, koppeling was compleet versleten bij de eerste keer...

Reparatie is uitgevoerd maar ging niet van harte

Wees duidelijk wat en wanneer je gaat doen, en luister naar je klanten!

A10 koeriersdiensten

Gisteren auto op de website gezien, Goed geholpen door Bastiaan vandaag de auto in mijn bezit. Super!

Harry

De manier waarop ik ben geholpen en geadviseerd is helemaal top! Binnen 2 dagen een nieuwe auto. Perfect! Ik kan iedereen Finalease aanbevelen.