Deskundigheid
Medewerkers
Gratis aflevering
Communicatie

Eric

Betrouwbaar en komen afspraken na! Absolute aanrader

Instaltech

Die is perfecte bedrijf ik ben echt trots. Alles goed geregold

Waardeloos bedrijf
Auto zonder werkende navigatie geleverd. Naar contact te hebben gezocht te horen dat
Waardeloos bedrijf
Ik er zelf een kaartenpakket voor moet kopen, want hun hebben de auto ook maar zo...

Als je zegt dat de klant teruggebeld word bel dan ook terug.
Reactie Finalease.nl:

Beste, u heeft helemaal gelijk. De auto had afgeleverd moeten worden met een sd-kaartje in de navigatie. We hebben ook een klantenservice en die hadden toch zeker dit met u opgelost. Zeker om dat het hier maar om een kaartje van 15 tot 20 euro gaat. Onze medewerkers van de verkoop en lease gaan niet over de beoordeling en afhandeling van klachten en daar zullen we zeker nogmaals op wijzen met u als voorbeeld. Onze klantenservice neemt contact met u op over de vergoeding van de sd-kaart.

Update: Finalease neemt helemaal geen contact op. En er word niks opgelost. zelfs nog een mail gestuurd met de vraag wanneer de oplossing zal
Komen. Daar niet eens een reactie op terug gehad.

Reactie Finalease.nl:

Beste Dailey, zowel ik als mijn collega van de serviceafhandeling hebben meerder pogingen gedaan om met in in contact te komen. helaas bent u moeilijk te bereiken. Ik heb u deze ochtend ook nog... Beste Dailey, zowel ik als mijn collega van de serviceafhandeling hebben meerder pogingen gedaan om met in in contact te komen. helaas bent u moeilijk te bereiken. Ik heb u deze ochtend ook nog gebeld maar ook nu neemt u niet op. Ik stel voor dat u zelf contact met ons opneemt en vraagt naar Hans. Zo kunnen we dit direct en snel afhandelen.

Roeven Car & Glasservice

Super snelle productionele en vriendelijke hulp

Snelheid van het afsluiten en afleveren van auto

Carlo

Direct contact.

Koru Rijnmond Bv

IK HEB VANMORGEN GEMAILD EN IN DE MIDDAG WAS ALLES AL GEREGELD.TOP
ZEER TEVREDEN.

SNELLE REACTIE EN AFWIKKELING

Nee ze doen het heel goed

Bart koopman Klussen

Goed geholpen door Bastiaan

Grote voorraad.

Dit is de tweede voertuig
Dus ik raad aan iedereen aan
Top

Alles zo geregeld

Tjeerd

Voor het eerst een bedrijfswagen ongezien gekocht maar een hele prettige ervaring. Goed en snel geholpen door Thomas de volgende auto zal ik hier weer halen.

Hoek&Verschoor Exclusiefbouw

Snel en accuraatheid top!