Deskundigheid
Medewerkers
Gratis aflevering
Communicatie

Wisman

Snel en goed. Mooie auto en vriendelijke man

snel leveren

niets

Bilal

Thomas heeft me heel erg goed professioneel geholpen voor een nieuwe oplossing om zo snel mogelijk te werk gaan hij verdient promotie.

Vriendelijke groeten,

Bilal Zibouh

Thoms de baas

niet

Yavuz Genes

Een gewaarschuwd mens telt voor twee

Mensen beloven dat ze een goede voertuig kunnen verwachten en het vertrouwen geven van en achteraf slechte voertuig leveren

Sneller reageren hoe jullie het ook doen voordat het koop rond is nadat het koop rond is kan je lang wachten

Reactie Finalease.nl:

Beste Yavuz,
Bedankt voor het schrijven van deze review en ik vind het vervelend om te lezen dat u nog niet tevreden bent over uw bedrijfswagen.
Ik heb met mijn collega's van de...
Beste Yavuz,
Ik heb met mijn collega's van de serviceafhandeling gesproken en die geven aan dat zij u op alle mogelijke manieren hebben geholpen en dat er inmiddels een afspraak is gemaakt om de bus zoals afgesproken gerepareerd wordt. Uiteraard blijven bedrijfswagens gebruikersvoorwerken en kunnen wij niet in een glazen bol kijken met betrekking tot problemen die zich kunnen voordoen, echter zorgen wij er ten alle tijden voor dat uw problemen welke u gemeld heeft binnen de aflevergarantie worden opgelost.
Ik hoop dat u na het oplossen van de gemelde klachten de review wilt aanpassen, en wens u verder vele veilige kilometers toe in uw bedrijfswagen.
Ronald - afdeling service

Dakbedekkingsbedrijf Noud Vervoort

Goede en nette indruk.

Nette medewerker, goed advies, afhandeling snel en correct.

Geen.

O. Haan

Goed bedrijf, nemen echt de tijd om je alles uit te leggen hoe alles werkt. Mooie Vivaro aangeschaft!

Nemen rustig de tijd alles uit te leggen.
Snelle levering!

VOS Beheer

snelle reactie en kan al je vragen beantwoorden

Henk

Super, goed geholpen

vink

Gewoon goed. donderdagavond gekomen uit limburg maar alles netjes geregeld

duidelijk

niets

Jlk infra techniek

Super service en snel behandeld door bas becherer

Nakomen van afspraken

Special dog

Gewoon goed. Bereikbaar via whatsapp, zelfs in de avond en weekend. Ga zo door Ronald

duidelijk en helpen goed