Deskundigheid
Medewerkers
Gratis aflevering
Communicatie

the cleanbuster

Zeer slecht bedrijf, moeilijk contact mee te maken nadat hun je een kapotte auto leveren, buitenkant vol met schade, schakelbak kapot. Tijdig alles geannuleerd maar zij dwingen tot levering! Ze...

Mensen niet oplichten!!!!!

Robin scherphof Dienstverlening

Zeer net bedrijf werd zeer goed geholpen door de mederwerker Bastiaan hij legt alles netjes en duidelijk uit ook de service dat ze de bus aan je adres bezorgen top 👍

Zeer goede service

dtp multidiensten bv

Hij heeft mij goed geholpen de lease aanvraag was snel afgehandeld alleen de auto’s hadden wel een paar punten wat gemeld kon worden en dat was niet het geval.
Verder was alles naar wens.

Je wordt snel geholpen en de lease wordt snel afgehandeld.

Als de auto iets mankeert graag erbij melden!!!

Bos isolatie & klusbedrijg

Mijn ervaring was goed Bastiaan legde alles goed uit en liet de keuze bij mijzelf

Goeden uitleg in de extra pakketten en niet een verkoop praatje om ze je aan te smeren .

Patrick Strijker

Ben vriendelijke geholpen door Bastiaan, snel alles geregeld gelukkig erg tevreden

Snelle service

WMP-Tech

Zeer net bedrijf. Goede en snelle service.

De klantgerichtheid waar Sebastiaan mee werkt is top.

Het leasecontract iets simpeler uitleggen voor een simpele loodgieter zoals ik;p

Arnoud Treur

Ik heb afgelopen week mijn eerste bedrijfsauto er gehaald
En ben door Bastiaan geholpen . Dat ging heel vlot en goed
Het is een aanrader de volgende auto regel ik weer bij hun TOP...

Dikkerboom

Auto werd vlot geleverd

Op zich was de service tot aan het leveren van de auto prima geregeld door dhr Bastiaan Kroep. Daar ben ik ook heel tevreden over.

Achteraf kreeg ik een rekening voor administratiekosten van maar liefst 150.00 euro. Hier heeft dhr Bastiaan Kroep mij niet over ingelicht. Voor een paar stukjes papier op te sturen dat met twee klikjes verstuurd is vind ik werkelijk belachelijk. Daardoor moet ik mijn feetback uiteindelijk herzien en met een onvoldoende rapporteren

TD Express

Uitstekend en accuraat geholpen.

Goeie en snelle service ook snelle levering

Geen idee

TD Express

Ik werd snel te woord gestaan en vlot geholpen. Dhr Bastiaan Kroep heeft me uitstekend geholpen

Snel en accuraat. Ook vlotte levering