Deskundigheid
Communicatie

Osman Bayram

ZEER ONMENSELIJK!!! Mijn auto verkopen zonder mijn akkoord

min min min

mens zijn! 3 DAGEN nadat de overeenkomst getekend werd, IS ER ONVERWACHTE DIAGNOSE GESTELD VAN LEUKEMIE, deze verwacht je niet één twee, je probeert duidelijk te maken dat je bereid ben 15%... mens zijn! 3 DAGEN nadat de overeenkomst getekend werd, IS ER ONVERWACHTE DIAGNOSE GESTELD VAN LEUKEMIE, deze verwacht je niet één twee, je probeert duidelijk te maken dat je bereid ben 15% annuleringskosten te betalen , maar nee hoor MENEER THOMAS, denkt BINGO met andersmans gelukkig te worden. THOMAS IK HOOP DAT JIJ HET ERGSTE MEEMAAKT, HEEL VEEL PIJL LEID en ONGELUKKIG WORDT! we hadden 1 stap terug van je verwacht, maar dat heb je niet gedaan. ondanks dat ze weten dat er leukemie is geconstateerd uit diagnose AMC toch gehele aanbetaling in rekening brengen en ondertussen mijn auto doorverkopen zonder overleg!!!!!!! de aanbetaling van 6000,- is de rekening van administratie kosten die ze in rekening brengen van een voertuig die we niet eens hebben gezien, alleen op fotos!!!!deze personen zijn geen mensen !!! ze kunnen niet als mens denken. Er staat een zware chemo periode tegemoet waar we al zeker moeilijke zware tijden op ons wachten. Ik snap dat er 15% annuleringskosten zijn maar onder tussen zonder mijn akkoord MIJN AUTO VERKOPEN, TERWIJL IK ANDERE BEDRIJF HAD DIE DE LEASE ZOU WILLEN OVERNEMEN. UIT EIGEN INITIATIEF ZIJN WE ACHTER GEKOMEN DAT DE AUTO INMIDDELS WAS VERKOCHT, WAAR WIJ 6000,- VOOR HADDEN AANBETAALD!!!!!!
MIJN JURIST ERMEE AAN DE SLAG! NOGMAALS THOMAS IK HOOP DAT JE HEEL ERG ONGELUKKIG WORD IN JE TOEKOMSTIGE LEVEN!

design meubelstoffering

Super goed geholpen door Gerlof, zo blij met onze aanwinst.

persoonlijk contact, altijd bereikbaar.

kan eigenlijk niks bedenken

Ed Toet

Onbetrouwbare oplichters

In ieder geval antwoord geven

Verhagen

Na een telefoongesprek met Bas, ongezien een bedrijfswagen gekocht, met de nodige twijfel moet ik eerlijk zeggen, maar eerlijk is eerlijk, Bas heeft alles soepel,snel en vakkundig afgehandeld en de... Na een telefoongesprek met Bas, ongezien een bedrijfswagen gekocht, met de nodige twijfel moet ik eerlijk zeggen, maar eerlijk is eerlijk, Bas heeft alles soepel,snel en vakkundig afgehandeld en de bus is keurig voor de deur afgeleverd. De volgende aankoop komt zeker weer bij jullie vandaan.

Duidelijk en snel

Theo

Snel en duidelijk

Personenauto's aanbieden?

Ties

Als startend bedrijf zonder jaarcijfers een auto kunnen leasen. Zeer snel geregeld en geleverd! Super!!

Snel geregeld

niets

Jaap de schilder

Zeer vriendelijk en rustig geholpen door Bas Becherer. Bij aflevering aan de deur had de auto een nieuwe APK, banden waren vervangen en de auto was netjes schoongemaakt aan de binnen en buitenkant.

gratis leveren

he schoonmaak

Goed en snel geholpen door Bastiaan, Fijn contact via de app.

Snelle service

Vishandel tempel

Top service auto was snel en goed geregeld

Goed contact met Bastiaan als je een vraag hebt hij reageert snel op app en helpt je goed

Ik heb geen verbeterpunten

G.E Klussen

Snel en goed geholpen / geadviseerd

Veel keuze