Harry M.

Goed geholpen, fantastisch product. Snel afgeleverd. En een ongelooflijk redelijke prijs.
Kortom, zeer aan te bevelen.

Biedt een in alle opzichten zeer goede kwaliteit.

Goede ervaring met het overzetten van Super8 film. Persoonlijke ontvangst en goede uitleg over de mogelijkheden en bijbehorende prijzen.

Snel en deskundig met prima resultaat!

Goed bedrijf met aardige mensen.

Uitstekend; zeer professionele en snelle service

de persoonlijke benadering en gerichtheid op klanttevredenheid, eerder dan op hoge omzet

Ik heb een korte oud 8mm film laten vernieuwen en overzetten. Bracht film zelf naar bedrijf en ophaalde na afloop. Resultaat ontvangen via internet. Ben heel tevreden met het resultaat.

Goede website. Aangeboden mogelijkheden om oude films te verwerken en de kans om te zien hoe dat in zijn werk gaat.

Prima kwaliteit, plezierig contact.

Dick van Bommel

Ik ben uiterst tevreden met het overzetten van mijn 45 jr oude super 8 film op een USB stick. De verbeteringen van de beeld kwaliteit die door Frans zijn gedaan maken het de investering ruimschoots... Ik ben uiterst tevreden met het overzetten van mijn 45 jr oude super 8 film op een USB stick. De verbeteringen van de beeld kwaliteit die door Frans zijn gedaan maken het de investering ruimschoots waard.

Jan Duijndam

Ik kon op een vlotte manier contact krijgen en ook afspraken maken over het brengen van de films. Bij afleveren werd vlot bekeken wat er gedaan moest worden kreeg ik een correcte prijsindicatie. De... Ik kon op een vlotte manier contact krijgen en ook afspraken maken over het brengen van de films. Bij afleveren werd vlot bekeken wat er gedaan moest worden kreeg ik een correcte prijsindicatie. De termijn waarop de films gedigitaliseerd werden was iets korter dan verwacht en verzending conform de afspraken. Prima verlopen dus.

Prettige communicatie en correcte en vlotte afwerking.

Vriendelijke ontvangst , duidelijke info,
We zijn tevreden met de kwaliteit van de geleverde MP4 - bestanden binnen de afgesproken tijd.

Zie boven

Annet

Ik heb dia's laten digitaliseren. Werd op een bijzonder plezierige en snelle wijze geholpen. De oude dia's zijn zonder extra kosten door dht Tomeij vernietigd, nadat hij zich ervan had overtuigd... Ik heb dia's laten digitaliseren. Werd op een bijzonder plezierige en snelle wijze geholpen. De oude dia's zijn zonder extra kosten door dht Tomeij vernietigd, nadat hij zich ervan had overtuigd dat de digitale bestanden goed waren opgeslagen. Super! Ik ben er blij mee.

De prettige persoonlijke benadering en snelle afhandeling.